zodra iemand mij kan vertellen wat ik fout heb gedaan zal ik dit meteen aanpassen hoor, ik wil alleen maar een beetje gezellig met andere gamers praten
Betreffende leden verdenken je ervan dat je stiekem een ander lid bent, die onlangs een tijdelijke ban heeft gekregen. Het komt wel vaker voor dat leden dan kloonaccounts aanmaken om alsnog op het forum te kunnen komen. Jorrie is moderator en heeft al geconstateerd dat dit in dit geval zeer onwaarschijnlijk is.
aah op die manier, nee dat is in ieder geval niet zo, was al een beetje geschrokken na de directe reacties op mijn eerste post haha
Componist: Akira Senju (Full Metal Alchemist) Spirituele opvolger van Final Fantasy Tactics / Tactics Ogre. Release: 2022. Ik kan niet wachten!
Vanavond eens de demo proberen! Je kunt af en toe wel duidelijk horen dat het de composer van Full Metal Alchemist is.
Jongen in de kerk speelt One Winged Angel van FF7. Die oma ook die er bij komt kijken van: fijn dat je de jeugd nog kerkelijke muziek leert ipv alleen achter een scherm te zitten.
Haha, very nice. Dat applausje heeft ie zeker verdiend aan het eind. De koster zal zich wel hebben afgevraagd...