Speciaal voor jou dan nog eens: [yt]0C6fZjY_ORk[/yt] en een vergelijkbare track qua sound: [yt]SmH3-6fJI8k[/yt]
Maar seriously, de music die je krijgt in AS en de gebieden eromheen is ook van die nintendie shite, alleen dan uitgevoerd door een (virtueel) orkest. Wat een boring tune! *)
Bayonetta - Riders Of The Light Devil May Cry 4: The Viper (ECHIDNA combat) Devil May Cry 4: Swipe of Sword (fighting Credo) Bullet Witch Main Theme Tomb Raider: Anniversary - Title Theme Megaman 10 -ABANDONED MEMORY (WILY STAGE 1) Super Castlevania 4 Ending Theme Super Metroid Ending Theme
Oe, Tomb Raider, oude is echt geniaal: [yt]iwpxk_xwpDU[/yt] En deze vind ik ook best relaxt: [yt]m-sYJmZOKTs[/yt]
Ninja Gaiden... zeer goede herinneringen aan. Waar deel 1 vooral badass was, was deel 2 too much... bijna een kitcherige game. NG1 had ook geweldige filmpjes btw (ook weer in tegenstelling tot deel 2), maar dat is voor een andere topic. Een klassieker voor RTS fanatici. Deze mag simpelweg niet ontbreken in deze topic. <goosebumps> Daar waar het allemaal begon... en de soundtrack blijft magistraal, maar wat wil je met Blizzard. EDIT: Mijn favoriete stuk blijft toch na 3:00 minuten. Starcraft heeft IMO nog steeds de beste muziek voor een SF RTS.
Een van de beste: [yt]slcFSr4eMSo[/yt] Deze mag ook wel genoemd worden, een mash-up album met allemaal donkey kong samples! [yt]KgJVUltAmuc[/yt]
Ja hè! Man, de Terran hebben echt zo'n half-funky half-industrial soundtrack, met die bas, die geluidjes. Echt uniek. Terran 1, 2 en 3 zijn episch, die menu sound is ook wel nice (met zo'n heel duidelijke 'disco beat' ).
En speciaal voor Gakkie, omdat hij FFXIII zo goed vindt: Maar alle gekheid op een stokje, dit is een ontzettend sfeervol off-the-world nummer. Ik herinner mij FFXIII niet om zijn geweldige gameplay, maar vooral om de indrukwekkende graphics en dito sound (zoals deze track). EDIT: HO HO, hij beoordeelt onze muziek nog ook! Pen en papier erbij jongens!
Stickerbush Symphony! [yt]73n7HTcmb5g[/yt] Ik word al helemaal kalm en rustig van het jeugdsentiment. Oh noes! Hornet hole! [yt]0v2WJi6RHj4[/yt]