ik denk niet dat ie gaat floppen.. tis maar wat je floppen noemt? Te weinig geld verdienen of dat de reviews slecht zijn? Persoonlijk ben ik bijna zeker dat het een goede game word met een goed verhaal waarbij de side quests ook boeiend zijn (zoals the witcher . Of het de hype kan waarmaken das iets anders.. maar floppen.. nee dat denk ik niet
Grote flop zal meevallen, maar mensen die hyped af zijn gaan teleurstelling voelen (of cognitieve dissonantie).
Mijn lijstje komt redelijk overeen met de meeste hier RDR2, God Of War, TLOU2, The witcher 3, UC4, AC Odyssey, Horizon, Detroit become human, en op meer kom ik nimeer.. mss GTA5 nog dan
Tja, hoe meer hype, hoe groter de kans dat het tegenvalt. De verwachtingen zijn dan te hoog gespannen. Manage your expectations.
Fallout 76 Anthem Wolcen: Lords of Mayhem Crackdown 3 Wolfenstein: Youngblood Contra: Rogue Corps en natuurlijk SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated
Top 10 van deze generatie, eens kijken of mijn geheugen dat aan kan... Battlefield 1 Red Dead Redemption 2 GTA V Rocket League The Witcher 3 Subnautica Gran Turismo Sport Lonely Mountains: Downhill Spelunky Bastion
Klopt inderdaad, je hebt gelijk. Toen ik die game dus ontdekte bij vrienden op de Xbox One was die titel schijnbaar al jaren oud. Als PC gamer denk je nu eenmaal niet meer in generaties.. GTA V had ik wel moeten weten, nog s'nachts voor in de rij gestaan en een dag verlof voor opgenomen om de game direct een lang weekend te kunnen spelen op de X360. Vervolgens de game op een PS4 gespeeld, tegenvaller want nog steeds een brakke framerate, maar toen kwam ie eindelijk ook op de PC uit en kwam de game pas écht tot leven zowel off-, als online. En dan komt die game straks gewoon ook weer even doodleuk opnieuw uit voor de nieuwe generatie, dus in 2030 staat die game nog steeds in mijn top-10 schat ik zo. Maar als ik nu zo zit terug te denken zaten in de vorige generatie echt wel veel meer top titels dan in de generatie die we nu achter ons gaan laten...
Life is Strange Overwatch God of War Detroit: Become Human Spider-Man Witcher 3 Until Dawn Bloodborne MGS: V Division Eervolle vermelding: LiS: BtS, Horizon en DS (al werd die toch best wel saai). Overigens zijn de games in willekeurige volgorde, kan toch niet kiezen
In willekeurige volgorde - Red Dead Redemption 2 - Horizon Zero Dawn - The last of us 2 - Driveclub - Spider-Man - Alien Isolation - Warzone (bij far meeste uren) - God of War - Death Stranding - Dying Light verder Arkham Knight, Days Gone en Metro Exodus en toch ook Fallout 4 (was mijn eerste fallout)
the Witcher 3 Rocked leage FIFA 14,15,16 (begin jaren xboxone) Assasins creed oddyssy Forza horizon 3 Tombraider alle 3 Rdr 2 Far cry 5 ik vond de laatste jaren dat de games echt achteruit gingen. Veel pay to win ect ik hoop dat er meer kwalitatief betere games op de next gen gaan komen.