De slachtoffers voor vandaag: Shaun White Snowboarding - €29,99 Bestandsgrootte: 4 GB Command & Conquer 3 - €29,99 Bestandsgrootte: 5 GB
Geen leuke titels. Ik wil de populairste games er sowieso op zien ( Halo 3, Gears of War, Call of Duty 4)
ff op X-bazar kijken? heb ik de mijne ook vandaan +/- 15eu ik vind dit dus echt slecht van microsoft, zelfs al zou ik de zekerheid van een schijfje willen inruilen voor een download, dan mogen ze echt met betere deals komen!
Klopt, Kameo kan ik voor 5 euro overnemen van iemand die in de buurt woont.. 30 euro voor een 4 jaar oud spel is abnormaal.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/shaun white snowboarding_Xbox360.html Kies de goedkoopste shop
Hmmm... Shaun White lijkt mij wel leuk, maar ik heb momenteel te weinig geld... Toch heb ik games liever met hoesje, handleiding en DVD.
Shaun white komt ook regelmatig langs bij sales van die engelse sites zoals Zavvi voor een eurotje of 15. Weet niet hoe duur het spel er nu is. EDIT: Afglopen maandag bijv nog 11,44 bij Zavvi, denk nog niet omgerekend dus dan zal t met verzenden rond de 15 komen. Zavvi heeft vrij vaak veel t zelfde dus zal volgende week wel weer zo zijn.
Deze keer geen mooi plaatje aangezien het nog niet op de online Marketplace staat, maar voor vandaag: Fable II Episode 1 (van 5) voor de mooie prijs van helemaal niks. Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat... Even downloaden (ook al heb ik Fable al op disc)
Geen, koop geen spellen via on demand, je word zwaar opgelicht, boycotten is het beste wat we kunnen doen met z'n allen om te hopen dat ze de prijzen verlagen.
Microsoft points. Die kan je in de winkel halen (door middel van prepaid kaarten) of online bestellen, dan krijg je een code toegestuurd.
Je saves van je reguliere Fable II werkt trouwens niet met deze Episodes... Volgens mij hadden ze beloofd dat dit wel altijd zou werken. Ach ja, het is niet alsof ik van plan was om het te kopen, maar wilde het gewoon even testen.