1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik naar sentuamessage, en blijf dat elke week doen dat we genaaid worden.

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enige game die 19.99 euri of 1600 punten kost nu is crackdown.

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat mij geeneens om de kwaliteit van de games. Alleen de prijs is bedroevend. Hoop dat microsoft toch dit gaat veranderen.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor de rijke & domme mensen die games via Games on Demand kopen:

Dead Rising is nu te koop voor 30 euro, en ja, in de US is ie 20 dollartjes (14 euro)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    14 euro zou nog een goede prijs zijn. Maar 30 :emo:...

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Xbox LIVE Games on Demand:
    Feb. 9: Street Fighter IV
    Feb. 9: Halo Wars
    Feb. 16: Resident Evil 5
    Feb. 16: Beautiful Katamari

Die zullen ook wel weer allemaal 30 euro kosten. Vraag me af of er hier in Nederland veel mensen gebruik van maken...

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Street Fighter is wel US only. Dus wij hebben vandaag alleen Halo Wars

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb net bioshock gekocht als game on demand. had toch een puntenkaartje gekregen en tis een leuke game to keep. heb ook burnout paradise via G.O.D
    tis al bekend dat wij hollanders altijd meer betalen, kan mij ook niets meer schelen, als ik het wil koop ik het toch wel.
    en vind gewoon makkelijk dat je ook geen schijfje erin meer hoeft te doen.
    anders maar emigreren naar de states als een cheap basterd:p

RE5 zal ook wel us only worden.

Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Voor 5 euro goedkoper had je het spel inclusief boekje/art bij een nederlandse webshop :thumbs:

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    5? 10 tot 15, misschien wel 20.
    Spellen als Bioshock en Burnout Paradise kosten via Games on Demand 30, nou voor rond de 15 moeten die sowieso te scoren zijn, voor Burnout zelfs de Ultimate Box.. Ik vind het vooral slecht om van Games on Demand te kopen dat je het gewoon accepteert... Als nou niemand er koopt dan verlagen ze die prijzen vanzelf, maar door dit soort figuren krijg je dalijk ook nieuwe spellen voor 70 op games on Demand.. En op een heel ander niveau, pils in de kroeg voor 5 euro t stuk ... Als je blijft accepteren blijven ze de prijzen verhogen..

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, we moeten deze onzin boycotten. Het is toch van de zotte dat wij 30 euro betalen voor iets dat in de winkel 10 euro kost maar het ergste is nog dat amerika het voor 20 DOLLAR (14 EURO) kan krijgen. Ik kan me hier toch zo over opwinden..:mad:

13. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat toevallig gisteren een keer te kijken bij games on demand en ik had echt zoiets van welke idioot koopt die spellen hier nou weer? Ik vraag me echt af of er mensen zijn die het kopen. Belachelijk duur zelfs spellen die uitkwamen met de launch van de 360...

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ik hoop dat je weet dat je dat niet mag zeggen, aangezien er rekening gehouden moet worden met verschillen tussen Europa en de US qua kosten en inkomens.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Dat is onzin, want bijvoorbeeld hun vaste lasten en boodschappen en benzine etc etc zijn daar ook weer veel lager, dus qua koopkracht hebben ze het waarschijnlijk sowieso een stuk beter dan hier...

16. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach als jullie lekker willen boycotten mij best. ik vind gewoon makkelijk om ff via game on demand een game te scoren en dan geen dics in de tray hoeft.
    en kan na 30 min downloaden gelijk spelen inplaats van naar de winkel te rijden met de auto en parkeergeld moet betalen + benzine.
    ja had hem cheaper kunnen krijgen maar als ik cheap wil ga ik wel naar tele2.
    en als je echt cheap wil bouw je de box om en miep je niet.
    heeft weinig zin om je druk te maken over de prijzen, ze passen het toch niet aan. alleen maar slecht voor je eigen bloeddruk.
    dus idioot of niet kan me niet schelen. maakte me er ook druk om eerst maar nu, tja tis toch zinloos. en als je iets wilt koop je het toch wel.

Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een paar maanden geleden had ik weer zin in de eerste Mass Effect. Online was die 15 euro, maar ik had geen zin om een paar dagen te wachten. Ik verveelde me en wilde nu graag spelen. En bij mij in het dorp hebben ze nog nooit van een aanbieding gehoord. Dus Mass Effect heb ik via Games on Demand gekocht. Dan maar een paar euro meer betalen, dat interesseert me helemaal niks. Ik ga er geen gewoonte van maken, maar op zo'n dag vond ik Games on Demand wel handig. En tweedehands kopen doe ik ook niet meer. Vooral als ik hier wat via Xbazar kocht, kreeg ik altijd van die afgeragde hoesjes en discs binnen. Dan heb ik het liever gewoon op mijn HDD staan.

Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Er zit wel een verschil tussen cheap willen of illegaal bezig zijn :+.

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet maar das definitie van cheap toch:p:lol:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben deze gen nog praktisch nooit naar een winkel gereden, bestel af en toe wat spellen voor tussen de 7 en 12 euro (prince of persia, mirror's edge, ninja blade, condemned 2, fear 2 om eens een paar te noemen) en heb die altijd als back-up voor als ik door mijn spellen heen ben die ik persé wil spelen.

Ga echt geen 30 betalen. Als ik daarnaast berichten lees dat bijvoorbeeld straks je oude dlc voor de eerste xbox niet meer te downen is......

Deel Deze Pagina