Tegenwoordig is het blijkbaar moeilijk om iedereen in zijn waarde te laten. Vindt het zelf wel geldverspilling maar als je daar niet om maalt moet je het zelf weten. Ben je niet gelijk een mongool. Mongolen zijn trouwens wel de vriendelijkste medemens die je maar kunt vinden.
Ik heb die eerste episode ook ooit eens gedownload en het klopt wat hier gezegd wordt. Zodra je je eerste achievement haalt krijg je een bericht in beeld, dat als je de achievement wil houden je episode 2 moet downloaden. En dat kost je natuurlijk puntjes. Het is net zoals ze ook vaak in trails doen van arcade-games.
Devil May Cry 4 - €29,99 Naruto Rise Of A Ninja €29,99 En vorige week trouwens ook nog Fallout 3 - €29,99
Kan iemand mij vertellen waarom ik Fable 2 niet kan downloaden? Ik heb normale NL account, woon echter in Duitsland. Waarom willen ze niet naar Duitsland downloaden?
Hmmm dat zou natuurlijk kunnen. Kut Duitsland, wellicht is er een mogelijkheid om met de xbox via een proxy dat te downloaden
Dat ze daadwerkelijk €30,- durven te vragen voor Halo 3. Koopt er IEMAND games via dit systeem met deze prijzen?
Als het nou eens Halo 3 met alle multiplayer maps zou zijn, dan zou ik er nog over na denken. En een prijs van 20 euro.
Als ze de spellen nou af en toe in de aanbieding zouden doen, dan wordt het voor sommige games al iets aantrekkelijker. Toch heb ik nog steeds liever een hoesje, cd en boekje Zouden maar weinig games zijn, waar ik het zou overwegen om het via GoD te kopen.
Maar je kan het 9 van de 10 keer goedkoper krijgen bij een winkel/webshop dan bij G.O.D 4.98 voor dit spel inclusief hoesje/boekje bij de intertoys