1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

  1. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Zeker aan te raden als je hem nog nooit hebt gespeeld! Ziet er veel beter uit dan de sd cube variant..
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Dat is inderdaad wel zo, genoeg schrikmomenten gehad met deel 1, wat was dat een heerlijk spel _O_
     
  3. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij, of heeft Xbox Live ineens heel veel nieuwe titels in hun Games on Demand store?

    Ik zie Skyrim, Deus Ex HR, Gears of War 3 etc etc etc er allemaal in staan. Wel voor een belachelijke hoge prijs, maar toch staan ze daar.

    Opzich zou ik wel mijn games daar willen kopen, omdat ik ook niet echt heel veel verschillende games meer speel. Skyrim, Fallout 3, Fallout New Vegas, Portal 2, THPS HD en Trials Evolution.
    Maar ben een beetje bang als ik daar al mijn games koop, dat MS ineens de stekker er een keer uit haal. Dat deden ze toen ook bij de XBox 1, en heb geen zin om al mijn games kwijt te zijn.

    Zijn hier mensen die ook weleens gebruik maken van deze service?
     
  4. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat te twijfelen om daar Skyrim te kopen, maar toen ik de prijs zag. Fokking 70 euro !8)8)8) Vind dat echt niet normaal om zoveel te vragen voor een game, dat alweer iets meer dan een half jaar oud is.

    Misschien toch maar gewoon in een hoesje kopen 2ehands:lol::lol:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Zelfs nieuw koop je hem voor bijna de helft van de prijs. :p
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, die prijzen zijn echt belachelijk soms. Halo: Reach was toen ook iets van 70, terwijl je die in de winkel al voor iets meer dan een tientje kon krijgen. 8)
     
  7. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem idd beter 2e hands of nieuw in een winkel kopen ja|:-:lol:

    Vind het echt tering belachelijk die prijzen. Zien hun dat niet in ofzo dat het echt TE duur is.:emo: Vind het wel jammer want ik vind het wel echt relax, maar voor die prijzen laat ik het toch echt gaan.
     

Deel Deze Pagina