[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat je die tussen je screens hebt staan in die august update topic.
    Tussen Games in Demand, avatar gedoe en andere zooi zoals XBL gold punten gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, datte.
    Tsja, er is niks over een NL release gezegd, maar aangezien het wel bij de update hoort heb ik het niet weggelaten.

    Handig voor de mensen met een US account. :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klik @ Play voor een kijkje op... de prijs!
    [yt]93WUWFOqK5w&start=70[/yt]

    €29,99
    2400 [​IMG]
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan mag MS wel meer soorten Points kaarten gaan maken, want 800, 1600,2100 en 4200, daar kun je niet zo snel 2400 points van maken.
     
  5. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie hieraan is dat in tegenstelling tot op PSN, de prijs niet vast is. Als je points op gamehubs ofzo koopt is 2400 punten dichter bij 20 dan 30 euro. Dat is best goedkoop!
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    800+1600=? |:-
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan ben je nog duurder uit als je er van uit gaat dat je de points in de winkel koopt;)
    Want 10+25=35 euro en er word gezegt 30.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging er eigenlijk al van uit dat dit gewoon kon, maar toch fijn dat het even bevestigd wordt. ;)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dat filmpje niet afkijken, slechte geluidskwaliteit. Waar zijn die punten voor dan?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ehm...voor het kopen van de games?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok maar dat hoefde niet perse 2400 te zijn. :p
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb jaren geleden FIFA Street, Sims 2 en Crash TwinSanity gekocht voor €5,-/stuk in de winkel en het waren geen 2de hands games. Dus vind ik ruim €10,- wel heel veel voor een game!

    En waar haal je 4200 punten voor €39,95 in de winkel?
    Ik zie alleen maar 2100 voor €24,95 en 4200 voor €49,95.

    En zelf vind ik on demand echt een heel goed idee!
    Het is volgens mij echt de toekoms. Want nu hoeven we de tussenpersoon/handelaar/winkelier niks meer te betalen!:)

    Het is nog heel veel makkelijker ook dan steeds op internet te moeten zoeken om het te bestellen of helemaal naar de winkel gaan.

    Alleen ben ik bang dat microsoft het helemaal gaat verpesten. :'-(
    En dan bedoel ik dat ze een te hoge prijs vragen. :mad:
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Bij gamehubs koop je 4200 punten voor €38 en 1 jaar xbox live kost ook zoiets. Codes krijg je binnen via email
    De nieuwste games kosten €35-40 inclusief verzending!
    Check bij de uitleg van de games op de site of er bij PAL een groen vinkje staat, want dan weet je of die geschikt is voor onze xboxxen.

    Betaling via Paypall en creditcard. Bestel niet meer dan 2 games tegelijk vanwege douane. Nog nooit 1 probleem gehad, geweldige store! :thumbs:

    Jij koopt hopelijk jouw games niet in de winkel! ;)

    http://www.gamehubs.com/

    Voorbeeld: Dirt 2 op pre-order voor €34! Kijk naar het groene vinkje bij Pal, deze is "geschikt" ;)


    Games on demand wordt zeker de toekomst, mits de prijzen onder de €30 komen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Nou ik ken iig 1 persoon die daar géén gebruik van gaat maken.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey cool, nu ken ik er twee.

    Assasin's Creed voor €30..
    Koop ik hem liever in één van deze winkels, krijg ik er ook nog een doosje en boekje e.d bij.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    En je kunt hem weer doorverkopen.
    En ik wil dingen in m'n handen hebben.
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    @XD-sense: 23 jaar en zo'n bericht posten:confused: jij spoort niet -.-

    Oude versie:

    fuck die shit 'games on demand' ik koop een spel met hoesje en boekje volgens mij gaat die shit zwaar floppen gayservice slaat nergens op net als die project natal wat gemaakt is voor kleine kinderen...........360 gaat zwaar achteruit, ik wil alleen koppen kapot schieten op mijn manier!!
    FUCK PROJECT NATAL EN AL DIE GAYTWITTER,ONDEMAND,FACEBOOK heb ik allemaal niet nodig, microsoft is fuckin gay geworden de laatste tijd pffffffffffffffffff tijd voor GOW3 MUTHFUCKAS!!!!!!!!
    en de meeste van jullie zijn ook nog zo dom er in te trappen whaahahahaa FUCK PROJECT NATAL ZAL IK NOOIT KOPEN MS CAN SUCK A DICK!!!

    ''project natal is voor 3 tot 6 jaar'' ik blijf GOW 2 spelen fuck die kinderbullshit..... mensen die project natal kopen zijn zwaar dom whahahaha ik wacht wel op de XBOX720


    Leesbare versie:

    Fuck die shit, 'games on demand'. Ik koop een spel met hoesje en boekje, volgens mij gaat die shit zwaar floppen. Die gay service slaat nergens op, net als Project Natal wat gemaakt is voor kleine kinderen. De 360 gaat zwaar achteruit, ik wil alleen koppen kapot schieten op mijn manier!
    Fuck PROJECT NATAL,GAYTWITTER,ONDEMAND en FACEBOOK.
    Dat heb ik allemaal niet nodig, Microsoft is fucking gay geworden de laatste tijd. Tijd voor GOW3 MOTHERFUCKERS!
    De meeste van jullie zijn ook nog zo dom om er in te trappen. FUCK PROJECT NATAL, dat zal ik nooit kopen. MS CAN SUCK A DICK!

    Project Natal is voor kinderen van 3 tot 6 jaar. Ik blijf GOW 2 spelen, fuck die kinderbullshit. Mensen die Project Natal kopen zijn zwaar dom. Whahahaha, ik wacht wel op de nieuwe xbox.

    Volgens mij ben je dommer als je zo'n bericht post, die je eerst moet ontcijferen voordat het te lezen is.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  18. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dingen in je handen hebben is echt zo overrated. Wtf heb je aan een fucking hoesje. Het gaat je toch om de game. Ik durf te wedden dat wanneer ik je een cd gaf met Halo 4 erop gedrukt en een hoesje er omheen met Halo 4 en een mooi boekje gemaakt, dat je hem dan direct in de prullenbak zou gooien. Dat heb je toch ook in je handen? Het is niks meer dan het hoesje van Halo 3 in feite. Het staat mooi in de kast is net zo'n uitspraak. Hoeveel van je oude NES doosjes heb je nog in je kast staan? Alleen de echte gamefreak heeft ze zichtbaar in zijn kast staan, omdat die dingen er gewoon niet uit zien. Over een paar jaar is dit hetzelfde met DVD hoesjes. Dan heeft iedereen een bakje onder zijn tv staan met TV on demand en ben je ouderwets als je DVD's in je kast hebt staan.
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt het in je handen hebben omdat je er geld aan uit gegeven hebt. Een digitaal bestand is niet materialistisch
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    En doorverkopen dan? Als ik nu een game heb uitgespeeld ruil/verkoop ik hem verder via de Xbazar en krijg ik er opzich nog iets voor terug. Als alles via download gaat kan je dat dus niet meer doen. En er zijn nog best veel mensen wie een crappy downloadsnelheid hebben of mensen met een downloadlimiet (Belgen).
     

Deel Deze Pagina