Ze komen er vanzelf achter als het voor geen meter loopt mischien dat ze dan de prijzen gaan verlagen en anders gaat het gewoon keihard floppen.
Floppen moet en zal het. Prijzen omlaag anders stoppen ze games on demand maar where the sun never shines.
Ik zie net op de online marketplace dat dit de nieuwe aanwinst is: € 29,99 Even kijken of er nog meer zijn.
Deze zijn ook nieuw: € 29,99 € 29,99 Fifa heeft volgens mij nog de meest redelijke prijs. (ik zeg niet goedkoop, maar meest redelijk)
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter™ - € 29,99 Bestandsgrootte: 5 GB Splinter Cell D.A. - € 29,99 Bestandsgrootte: 7 GB Dieptriest
toe nou MS! Games als Bioshock, GRAW 1, Splinter Cell had ik digitaal best wel belang bij gehad, maar niet voor het DUBBELE waarvoor ik ze nieuw kan kopen (GRAW was overigens laatst 11,0)
Dit doet me denken aan steam, die games zijn ook altijd veelte duur. Gelukkig ben ik niet te lui om rond te kijken in de winkels.
Tja, ik zie niet snel gebeuren dat we nieuwe games voor deze prijs kunnen kopen, want dan krijgen ze wel wat rechtzaken om hun oren van de winkeliers!