1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games onder het stof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freeloader, 19 sep 2006.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Bij mij niet ^^

    Maar ik spel ze niet allemaal nog even vaak. Wat ik nu speel is Dynasty Warriors 5, met tussendoor wat andere ongein alla Kingdom under Fire en Dead or Alive Ultimate ofzo :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox+ games verkocht voordat ik aan mijn 360 begon!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Allemaal 8)

    Mijn Xdoos1 is kapot :9
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ook al mijn xbox 1 games beginnen al stof te happen, zelfs de meest gespeelde game van mij, PGR2 word niet meer aangeraakt. Ze moeten gewoon alles BC maken...
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij liggen er ook veel niets te doen.. maar ik heb 20 tot 30 games die ik nooit weg zal doen, want daar ga ik gewoon spijt van krijgen. 10 van die games heb ik voor de volle mep gekocht, en daar ga ik geen 50+ euro verlies op maken hoor ;) ze liggen echt niet in de weg, maar ik ga voor de 360 wel wat kieskeuriger zijn.
     
  6. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    aahah, ik ken je gevoel !

    Had 310€ en wou de hd versie

    Mijn oude box telde 20games,heb ze elke 5€ uit te kiezen verkocht

    Toen toppers zoals black,forza,ect allemaal vermept,

    Dan besefte ik wat ik had gedaan,DIT verlies voelde ik,
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heel veel speel ik momenteel niet op de xbox, zo nu en dan als mijn broertje er is gaan we wel eens een potje Timesplitters 3 spelen (tegen bots in split screen) Buiten dat staat ie een beetje stil.
    Maar hij gaat zeker de deur niet uit, net zoals er spellen zijn die ik nooit weg zal doen, zoals Metal Arms-Glitch in the System, Kingdom Under Fire, etc.
    Op die spellen ligt wel een laagje stof, maar ja. Aangezien ik bloedje hekel heb aan stof zuigen ligt die laag stof eigenlijk overal wel op.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik heb nog geen 360 (en zolang ie zo duur blijft komt ie er ook voorlopig nog niet ben ik bang), maar games die al geruime tijd stof liggen te verzamelen zijn:

    - Halo 1: lost interest, nooit uitgespeeld na dat kut-level 'The Library'
    - Halo 2: Gekocht, amper gespeeld, niet eens eerste level uitgespeeld. Halo is dus blijkbaar gewoon helemaal niets voor mij. Doet me gewoon helemaal niets.
    - Tenchu: ben een groot ninja/japan fan, maar deze game kon me echt niet bekoren. Slechte graphics, kut-besturing, gewoon weinig aan.
    - Tony Hawk 4: Destijds Tony hawk 2 op de Dreamcast echt helemaal grijs gedraait, dus verwachtte veel van TH4. Heb het ook een eerlijke kans gegeven, maar vond er gewoon weinig meer aan: Niet echt interressante levels, en het ging opeens net allemaal iets te snel en OTT.
    -Deathrow: Destijds hier op XBW gewonnen, en het is ook werkelijkwaar een briljante game zodra je eindelijk de besturing onder de knie hebt. Zeker een 9/10 waard. Maar wanneer je het een tijd niet hebt gespeeld dan moet je eerst weer wennen aan die besturing, en daar zie ik tegen op, om weer die gewenningsfase door te moeten.
    -NHL 2k3: Vroeger op de Dreamcast een voorloper hiervan vaak gespeeld, maar op de Xbox heeft het me niet echt lang kunnen boeien.
    -PES4: Helemaal scheel gespeeld, tot de dag dat PES5 uitkwam, en toen eigenlijk niet meer aangeraakt.
    -Project Gotham Racing 2: Bijna uitgespeeld (nog een paar chapters), maar de 'donkere' levels kan ik niet goed zien, en ben intussen ook overgestapt op Forza, dus PGR2 ligt nu ongebruikt te wezen in mijn kast. Was trouwens zowiezo niet heel erg onder de indruk van PGR2: Ik vond de voorloper Metropolis Street Racing op de Dreamcast leuker qua besturing en de real-time tijden (dus nu is het nog middag in San Francisco, dus als ik dan hier zou spelen, dan speel ik in het spel ook smiddags.)
    -Top Spin: Gewoonweg saai. Vroeger veel Virtua Tennis 2 gespeeld, en dit vond ik meer van hetzelfde, alleen wat minder leuk. Kan me gewoon niet boeien.
    - Colin McRae 4: Was best lang leuk, maar na een tijdje minder interressant en intussen heeft Rallisport 2 McRae gepasseerd wat betreft fun...
    - CSI en battlefield 2: Beide nog nooit gespeeld. (CSI voor vriendin geocht want ze vindt serie leuk, maar zij ook nog niet gespeeld, en Battlefield 2 voor de multiplayer gekocht, maar sinds ik bij wanadoo zit is mijn inet verbinding voor de Xbox vrij traagjes, dus gewoonweg nog niet geprobeerd)
    - Panzer Dragoon Saga: Paar keer geprobeert, kon me nog niet echt boeien. Schijnt wel een goede game te zijn.
    - Prince of Persia: werd een beetje saai na een paar levels.
    - Jade Empire: In het begin was ik wel enthousiast over de game, maar na een tijdje ging ie aardig tegenvallen: Saai verhaal, en oninterressant battlesysteem. Daarnaast niet echt veel omgevingen die echt kunnen imponeren.

    Ik geloof dat dat het wel zo ongeveer was. Ben er vast wel 1 of 2 vergeten denk ik, maar goed...

    Speel eigenlijk voornamelijk PES 5, Ninja Gaiden Black, Psychonauts, Forza en nog wat andere games...
     
  9. Tommy NL

    Tommy NL Hoi.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Tommy NL

    Tommy NL Hoi.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha stof
     
  11. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    geen enkel. heb een week geleden alle save games gewist en heb deze week 3 games bijgekocht voor de Xdoos ^^ : XIII, Metal Arms en vandaag Most Wanted. allemaal toppers! in de vakantie me bezig houden om terug te beginnen met al men 31 games <0/

    nee,nee, Xbox gaat niet dood gaan, nooit, ook al kost de 360 50 euro ( vind de 360 shooters bv stroef spelen, graphic verblinden mij (letterlijk!). Het is gewoonweg niet soepel en lekker spelen die 360. meer een showcase van gfx dan wat anders.)
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien mijn 360 weg is voor reparatie ben ik terug begonnen met PGR2 en NG (blijft toch één van mijn favorieten) :)
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hele xbox staat op dit moment onder het stof! Ik heb laatst nog wel een keer max payne 2 uitgespeeld op de 360. Verbazingwekkend hoe goed die game er eigenlijk nog uitziet!
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog zat Xbox titels die ik nog wel eens speel: Panzer Dragoon Orta, DOA Ultimate, Unreal Championship 2, Jade Empire, Fahrenheit, SSX 3, Sudeki, Top Spin, Halo 2, Jet Set Radio Future. Zat toppers, sommige zelfs beter dan de huidige generatie 360 spellen
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht eigenlijk al tijden voor de JSRF update want die game heb ik compleet uitgespeeld tot het laatste eind alles unlock meeesterlijke game net zoals panzer dragoon. (is die JSRF er nu eigenlijk al?)
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bah, waarom is Unreal Championship 2 nog steeds niet BC? Hij ligt nog steeds bij veel Intertoys filialen voor 6 euro in de winkel. Ik had deze game echt heel graag op live willen spelen. De graphics van Unreal Championship 2 vindt ik er trouwens nog steeds erg goed uit zien.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen een Xbox, hoef nog geen 360.
    Heb 30 spellen speel ze bijna allemaal nog wel eens, alleen de spellen die ik al heb uitgespeeld minder (doe liever de spellen de ik nog niet heb uitgespeeld, wat nieuws dus);

    -Halo 1/2
    -Morrowind (Goty)
    -Chronicles of Riddick

    De spellen zijn wel goed, subliem zelfs, maar ken het allemaal al. ;)

    Minder goed vind ik:

    -Medal of Honor European Assault
    -Battlefield 2
    -Dead or Alive Ultimate

    Die gaan we pas doen als de rest allemaal uitgespeeld is. ;)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn 'onder het stof' games zijn Project gotham Racing 2 en Beyond Good & Evil.

    Halo 1 & 2 speel ik nog met enige regelmaat. :)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    True Crime: Streets of LA 8)

    Dat ik die nog niet heb weggegooit zeg |:-
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind, Fable, JSRF en ik kan zo nog wel ff doorgaan.
    Maar ik mis de games wel een beetje.:emo:
    Ik ga ze binnekort maar weer eens spelen.
     

Deel Deze Pagina