Onder het stof (nog niet uitgespeeld) - Half-Life2. - Prince of Persia3. - Splinter Cell3. Onder het stof (uitgespeeld) - Halo1/2. - NFSU:2. - Prince of Persia2. En nog wel een paar maar dees speel ik eigenlijk nooit meer
halo 2 speel ik nog erg vaak, halo 1 van het weekend nog gedaan in co-op. Blijft de beste xbox game soms speel ik ook nog wat doa games maar daar blijft het wel bij. onder het stof: mijn overige 40 (originele) games...
TopSpin, Halo2 en Halo1 speel ik regelmatig met vrienden nog ! THPS3 wil er ook nog wel in. Ook fifa07 ben ik verslaafd aan geraakt. Ben met manager mode nu al in seizoen 6 ofzo met ajax eerst en nu met Arsenal (spelers worden wel oud nu zeg , heel veel onbekende spelers nu natuurlijk ) . Ik ben in seizoen 2 met een engels clubje, maar dat speel ik zelden. Mijn andere 15-20 games liggen stof te happen. Komende halfjaar geen tijd voor omdat ik wegga, maar erna ga ik HalfLife2 spelen ! (pc had ik al een keer uitgespeeld)
er ligt 1 grote stofhoop op mijn xbox en bijbehorende games. Reden is dat games me weinig meer interesseren. In ieder geval de huidige gen. Next gen begin ik niet aan ivm financien. Dus tsja ik pak de stopzuiger er maar een keer bij