oh wat lijkt het me heerlijk de pijn van een (of meer) schotwonden te ervaren. Je heb trouwens wel van de electro plakkers die je op je lichaam kan aan sluiten en als je dan geraakt wordt dat je dan wat voelt.
Holo is niet de toekomst... de toekomst is Virtual Reality, of een chip in je kop.. haha misschien kan je die chip ook wel ombouwen als je over straat loopt zie je allemaal naakte wijfen ofzo.
ik zie het al voor me. word er zon video gepost met ventjes met star wars maskers op. zit er zon gastje op de stoel kop open allemaal snoertjes uit die kop mod-chip bengelt ergens naast het hoofd word die gast wakker. zie je zn ogen in 1 x spinnen helemaal stoond als een garnaal. haha wil ik echt meemaken
is dat een kamer wat dan echt is ofzo(is dat star trek ofzo ook zo), weet zo ff niet maare als het zeg maar echt lijkt(zo'n holodeck) dan doet het echt niet pijn met doa3 hoor, want dan doe ik hele andere dingen met de dames
hmzz waarschijnlijk krijg je dan virtual reality brillen met een hersen besturing erin. (die apparaten hebben ze al) dan heb je geen grote kamer nodig en komt het toch realitisch over want jij kan met denken jezelf in het spel bewegen.
oh na het zien van DOA 3 vollybal wil ik echt wel virtual reality!!! Ikz ie me al spelen tussen die dames!