1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games over 20 jaar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Markos, 20 mei 2002.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    oh wat lijkt het me heerlijk de pijn van een (of meer) schotwonden te ervaren. :confused:
    Je heb trouwens wel van de electro plakkers die je op je lichaam kan aan sluiten en als je dan geraakt wordt dat je dan wat voelt.

2. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet maar zien dat je niet geraakt wordt he :+

3. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holo is niet de toekomst... de toekomst is Virtual Reality, of een chip in je kop..

haha misschien kan je die chip ook wel ombouwen als je over straat loopt zie je allemaal naakte wijfen ofzo.

Laatst bewerkt: 20 mei 2002
  4. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met een mod-chip maar dan vervalt de garantie wel hoor!

5. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie het al voor me. word er zon video gepost met ventjes met star wars maskers op. zit er zon gastje op de stoel kop open allemaal snoertjes uit die kop mod-chip bengelt ergens naast het hoofd word die gast wakker. zie je zn ogen in 1 x spinnen helemaal stoond als een garnaal. haha wil ik echt meemaken

6. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet het rookwolkje niet

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is dat een kamer wat dan echt is ofzo(is dat star trek ofzo ook zo), weet zo ff niet

maare als het zeg maar echt lijkt(zo'n holodeck) dan doet het echt niet pijn met doa3 hoor, want dan doe ik hele andere dingen met de dames

8. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

waarschijnlijk krijg je dan virtual reality brillen met een hersen besturing erin. (die apparaten hebben ze al) dan heb je geen grote kamer nodig en komt het toch realitisch over want jij kan met denken jezelf in het spel bewegen.

9. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    oh na het zien van DOA 3 vollybal wil ik echt wel virtual reality!!! Ikz ie me al spelen tussen die dames! :D

10. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    You dirty basterd ;)
    can we make it a double?

Wow vollybal was nog nooit zo leuk 8)

Deel Deze Pagina