heppie trouwes red hammer al?? ook errug lagge. De makers hebben eindelijk begrepen dat je in ALLE voertuigen wilt kunnen scheuren
Ja hred hammer (gold upgrade) is COOL alleen hoe speel je Flashpoint uit? damn dat spel is moeilijk!!!!
hoe je ut uitspeeld? hmm dan zal ik me archieven even moete raadplegen.. grappie. ik zou ut ech nie meer weten. sjorrie
Gewoon de missies uitspelen he ik vind het verhaal echt roelen, maarre pizza tha hut gast, hoebedoel je je? Je kon toch altijd al in elk voertuig rijden
neej, nie altijd. sommige voertuigen kon je bijv alleen achterin zitte of soms kon je er gewoon helemaal niets mee.]:- of... jawel, je kon er toch wel wat mee.Je kon ernaar kijken
klopt, met de mission editor kun je wel alle voertuigen gebruiken maar in het spel zelf kun je soms niet alles gebruiken. Bij red hammer is de interractie met de omgeving iets groter.
ik spaar ook games voor de pc, alleen illegaal, doe ik downloaden. ik ga echt niet kopen als ik er toch niks mee doe
Illegaal is opzich wel relax omdat het zo goedkoop is. maar als iedereen straks software zoekt op het illegale circuit dan kunnen we over een paar jaar naar de pc games fluiten. Geen hond wil dan meer pc games maken als ze er toch niets aan verdienen.( neej,ik koop toch liever originele. en ik hoop dat er meer mensen zijn die er zo over denken.
das waar, maarja, ophet moment werk ik niet Dus ga ik er niet zo veel geld aan uit geven, en daarom mis ik helaas ook wel eens de goeie games..
tis nu vrij rustig wat betreft goeie pc games. gelukkig voor ons want dan kunne we al ons geld aan de box spanderen
De komende jaren worde HELE heftoge jaren jongens....spaar maar alvast... Xbox/online/lots of games Doom 3 Unreal 2 Thief 3 Deus Ex 2 Jedi Knight 2 (het jaar van de vervolgen)
hmm nog n lijssie van games da ik wil Independence Lost, OFP : Resistance, SoF2 ehm Thief III lijkt me wel wat en natuurlijk n bende aan Xbox gamez
Ik speel weer thief 1 (en als ik die uit heb thief 2) damn dat ware kicke games...grafisch beetje uitgeteld maar de gameplay ruled zo much!
Hmm heb Thief I en II alleen de 1e level gespeeld omdat die zonder monsters was, dan is het nog wel stoer
Whaha, die zombies zijn zo cool gek!! ik lag me echt plat af en toe, ze zijn zo lief en onschuldig en schattig!!!! (en dom!)
ik vond die monsters in thief 2 echt jammerlijk. beetje zelfde afgang als halflife, je weet wel, als je die dimensie ingaat met al die beesten.