Het is review. Niet revieuw.
Je hebt verder wel gelijk, ik vind ook dat reviews hier veel te laat komen, maar de reviews zijn vaak wel beter dan op de andere nederlandstalige sites, waaronder insidegamer. Die site schrijft echt bagger reviews die zonder meer gewoon zijn overgenomen van andere sites, waarbij ze helaas proberen grappig over te komen zoals de PU dat ook altijd doet.
Voor een onafhankelijke site als Xboxworld is het bijna niet te doen om schrijvers te vinden voor reviews. Het is behoorlijk lastig om een goede review te schrijven omdat je er zo open mogelijk in moet staan. Als ik een Fifa game zou moeten reviewen zou ik dat ontzettend moeilijk vinden, omdat ik bevooroordeeld ben. Probeer jij maar eens een spel uit te spelen dat je eigenlijk het liefst na 5 minuten had willen uitzetten. Lijkt me echt verschrikkelijk.
Maar Sulletje heeft terechte kritiek, en kritiek is niet per definitie slecht. Het is wel zo dat het nieuws hier vaak een beetje laat binnen komt rollen, ik weet alle nieuwtjes allang voordat het hier staat. Maar veel mensen komen hier toch voor het forum denk ik, aangezien het hier altijd behoorlijk druk is.
Laatst bewerkt: 5 nov 2006