Games ruilen via website

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wouter_xbox, 11 mrt 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan t dus niet ;)
    Ik heb pas 1 keer spijt gehad van een ruil, en dat was toen ik Fable weggedaan had. Die heb ik later ook weer van iemand anders verkregen, en later weer geruild toen The Lost Chapters uit was :p. Voor de rest weet ik meestal wel wanneer ik een spel niet meer speel :p
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  2. Snoopdog

    Snoopdog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Handige site. Vooral dat nieuwe overzichtscherm als je bent ingelogd. Ik hoop dat ze snel nog meer nieuwe features plaatsen en dat er nog veel nieuwe members nij komen.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat slaat dus gewoon nergens op, Een Reputatie systeem. Daar krijg je alleen maar gezeik mee je hebt altijd wel van die irritante gasjes die je onodige een slechte reputatie geven.
     
  4. Snoopdog

    Snoopdog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Ik heb gelezen dat niemand jou beoordeelt, maar dat het systeem beoordeelt op zaken hoe vaak je bent ingelogd, of je regelmatig je games update en hoe snel je reageert op ruils. Dus niemand kan jou dus beoordelen. Het lijkt een betrouwbaar reputatiesysteem dus. _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  5. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie discussies weer dames maar nu weer even ontopic...heeft er al iemand ervaringen met deze site? En zo ja warend ie positief of negatief?
     
  6. Snoopdog

    Snoopdog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tijdje weggeweest, maar @ Tinusssss......

    Op zich goede site. Ik ruil regelmatig. Helaas dat niet altijd iemand reageert. Het is me 2 keer gelukt om een ruil te sluiten. Ik heb ook het gevoel dat er steeds meer nieuwe members bij komen. Ik denk dat deze site wel iets kan worden, maar misschien heeft het nog meer tijd nodig.
     

Deel Deze Pagina