Games toernooien, events etc. Meld het hier

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 2 nov 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik ben een keer van plan om mee te doen aan een groot game event, op het gebied van FIFA dan, want daar ben ik best goed in 8) :+. Ik denk dat meerdere mensen in dit soort dingen wel geintereseerd zijn, dus laat hier je info achter over een toernooi etc. en vertel hier je verhalen over hoe goed je wel niet bent geweest op z'n toernooi ofzo ;)

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, om het maar even af te trappen vermeld ik hierbij een MM3 evenement die iedereen ongetwijfeld al kent 8)

Namelijk de MM3 Challenge. Dit is een zeer degelijk toernooi opgezet door DuCyCo. Het bedrijf dat o.a. de Nederlandse voorrondes verzorgt van de World Cyber Games.
    Je racet in dit toernooi de baan 'The Big One'. Kom je de eerste ronde (die je thuis speelt) door, dan mag je naar Utrecht om het uit te vechten met de overige 63 finalisten.
    Prijzen? W00tw00t! Respectievelijk van plaats 1 t/m 7: Een Xbox scooter (special paint), avondje karten voor 10 personen, mountainbike, en 4X 2 xbox games.

Inschrijven dus!

Ik ben overigens al door O-)

Ohja, en gisteren was er een THPS4 Toernooi. Mocht je toevallig terug in de tijd gaan reizen :+

Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  3. geraldo

geraldo pro evo king

Leuk Bevonden:
    0
    lieve Robbertos

:p

je kan zo goed fifa spelen zeg je? dan wil ik echt eens een potje tegen jou spelen ben namelijk echt op zoek naar tegenstand ik maak iedereen namelijk in, dus wie weet nog meer mensen die zo denken dan kunnen we mischien iets van een fifa toernooi organiseren!

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Als ik een ps2 versie van het spel heb mag je dan ook mee doen.

5. geraldo

geraldo pro evo king

Leuk Bevonden:
    0
    van mij zou het geen enkel probleem zijn als het maar bij de 3 consoles blijft toch

greetz

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ..... ik ben van dat mm3 toernooi gekicked omdat me friendlist vol was........

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    CMR 04 competitie --> zie mijn sig voor topic+verdere uitleg

Deel Deze Pagina