1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games uit Australie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 30 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    k weet het niet zeker
     
  2. SnArK

    SnArK poehee.nl

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dus nu wel waar ik mn spellen weg ga halen. Ik vind de spellen hier in NL namelijk echt TE duur...

    [Edit]

    Het DVDsetje kost ook maar €22.86, maar er staat bij "Region Compatibility: R4 only See Info", dus dat betekent dat die hier niet werkt?

    [/Edit]
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2002
  3. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dit soort vragen stellen aan iemand van DVDcrave in deze thread.

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7374

    Wel graag in het Engels ;)

    Anne:D
     
  4. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, Europa is regio 2 DVD, Australië regio 4, alleen een regiovrije DVD speler kan dus import DVD's uit Australië afspelen.

    Spellen zijn geen probleem, aangezien zowel Europa als Australië gebruikt maakt van het PAL systeem
     
  5. cyberraiser

    cyberraiser Livet är bra!

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is niet echt logisch, want dan zou dat ook voor DVD's gelden!! Waarschijnlijker is het dat de XBOX games geen regio beperkingen hebben, echter 'systeem' begrensingen. Zoals NTSC. PAL en whatever ze in Japan gebruiken - hoewel ik dacht dat ze daar ook NTSC gebruiken, maar misschien dat iemand anders dat weet.
     
  6. SnArK

    SnArK poehee.nl

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Ik had zoiets al gedacht... maar verder is het echt een super vette site. Ik ga er zeker gebruik van maken...:D
     
  7. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, mijn eerste probleem met dvdcrave, of metene twee eigenlijk.

    probleem 1, conflict desertstrom is op 23-09 naar mij verzonden, en ik heb hem nu nog niet binnengehad. terwijl ik wel mijn op 04-10 verzonden zending van the thing heb binnengehad, maaaaaaaar, daar zit niet the thing in, maar SUPER MARIO SUNSHINE!!!!, en daar heb k dus geen fuck aan want ik heb geen gaycube (wil ik ook niet).

    najah, dvdcrave maar mailen en zien hoe ze dit gana oplossen
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: das best interresant om te weten
     
  9. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit in het Nederlands is zal ik maar even antwoorden.

    DVDcrave begrijpt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en heeft ondertussen ApieSai zijn email gekregen en gaat het probleem oplosen


    Anne:)
     
  10. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er ook vanuit dat dvdcrave het wel netjes oplost, en ik heb anders ook nooit problemen met ze. dat spel dat te laat is zal wel gewoon bij de doune liggen (ik kreeg net ook een dvd'tje binnen dat 3 weken bij de douane had gelegen), maar het is gewoon een beetje irritant.

    nog erger is dat terwijl ik net dit bericht typte mijn harde schijf van 60 gig (voor 50 gig gevuld) het begaf. gelukkig zit er ook nog een hd van m'n vader in m'n pc zodat ik nog iets kan, maar ik bne mooi 50 gig ana data kwijt, m'n windows, m'n mail, m'n website, m'n digitale foto's, al mijn gedownloade muziek en anime films, als er ook nog maar iets gebeurt vandaag ga ik janken. :'-(

    soms zit alles opeens tegne ofzo.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gedownloade muziek .... Isn't that Ilegal ... tjonge jonge .. wel zielig voor je... :'-(
     
  12. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je game gaat morgen op de post en er wordt gezorgt voor retourzending van de ontvangen game. Conflict Dessert storm is Out of Stock maar wordt spoedig verwacht.

    Anne :D
    Namens DVDcrave.
     
  13. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo, alleen wel vaag dat ze jou daar eerder over mailen dan mij (heb er nog niks over gehoord van ze.

    en mijn desert storm was al verstuurd voordat ie out of stock ging, hij is dus al drie weken onderweg, maar zoals ik al zei, ik denk dat mijn vrienden vna de douane hem gewoon vasthouden.
     
  14. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Omdat jullie hier in het Nederlands posten, vraagt hij mij om een vertaling, en geeft daar antwoord op ,vandaar dat ik hier post.
    Hij zal je vast wel mailen, maar ligt voorlopig in zijn bed.

    Anne:D
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dus als je daar een game bestelt (van bijv. €50.-) gaat daar de BTW vanaf (bijv. €3.-) en dan moet je nog de verzendkosten betalen (van ook ongeveer €3.-) zodat je uitkomt ongeveer de prijs die op de site staat, of zie ik dat verkeerd. en kun je ook betalen zonder creditcard

    ik vraagde dit al eerder maar toen kreeg ik geen andwoord
     
  16. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan betalen zonder credit card wordt gewerkt.
    Verder zie je het goed alhoewel visa ook nog eens transactie kosten berekent. Ik weet niet of andere CC bedrijven dat ook doen.
    Maar goed, zelfs dan scheelt het nog behoorlijk.

    Anne:D
     
  17. cyberraiser

    cyberraiser Livet är bra!

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, voor die DVD-regio 4....dat IS natuurlijk WEL interessant!!! Ik heb zelf een regio-2, maar als ik nou de dongle in Australie koop, kan ik mijn XBOX als regio-4 gebruiken en mijn andere als regio-2. Kan ik mooi die goedkope DVD'tjes uit Australie bestellen!!! Hmm, soms sta ik echt te kijken van mezelf!!!
     
  18. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    dongle?


    Anne:confused:
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx:)
     
  20. XBox_Frank

    XBox_Frank die-hard-core

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bestel liever niet online
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina