1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games uit Australie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 30 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik lees net mijn mail en zie dat ik gister inderdaad ene mailtje heb gehad van dvdcrave, the thing is opnieuw naar mij opgestuurd, en super mario smash bros mocht ik gewoon met "return to sender" op de enveloppe terugsturen.

    netjes geregeld toch, en lekker snel zoals het hoort (en ik ook wle verwacht had).

    blij dit te weten, want nu blijf ik zeker bij ze bestellen. vaak merk je pas hoe goed ene bedrijf is, als er iets misgaat. ze maken allemaal weleens fouten, een goed bedrijf lost dat gewoon zonder gezeur snel op.
     
  2. cyberraiser

    cyberraiser Livet är bra!

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet lopen mierenneuken Anne!! :+ Je weet heus wel wat ik bedoel: de DVD-kit voor mijn Groene Juweeltje!

    Even serieus: voor de rest klopt mijn redenering toch wel, of niet?? :confused:
     
  3. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    :eek: Dat van die dongle wist ik echt niet.
    Als je graag antwoord op je vraag wilt, kun je deze beter in het engels stellen in deze thread

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7374

    Anne:D
     
  4. cyberraiser

    cyberraiser Livet är bra!

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ok. Sorry, ik dacht dat iedereen wel wist dat een dongle een ander woord is voor 'hardware-key'....Tja soms maakt zelfs Cyberraiser de domste fout ter wereld: Aannemen dat iedereen weet waar jij over praat...:D

    Overigens: mijn redenering klopt gewoon hoor! ;) De DVD-kit bepaald welke regio je krijgt. HELAAS kan je maar ÉÉN keer je regio 'aanzetten' op de xbox. Welke regio maakt niet uit. Toch even serieus overwegen, want ook de DVD's zijn verdomd goeiekoop daaro!!
     
  5. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen!

    Kheb vorige week Fifa 2003 besteld bij DVDCRAVE.COM maar deze is een paar dagjes vertraagt hebbik inmiddels van ze vernomen. Mijn vraag is hoe het gaat bij een order. Ik heb een orderbevestiging gekregen via email. Maar krijg je nu als het pakketjes met m'n spel word verscheept ook een bevestiging hiervan of hoe gaat dat?
     
  6. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt inderdaad een mailtje met de mededeling " it has been shipped".

    Anne:D
     
  7. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hee cyberaiser, ik zou zeker nog ff goed nadenken over die dongle, en eens op deze site kijken:

    www.michaeldvd.com.au/

    hier kun je vergelijkingen zien tussen dvd's, en zul je zien dat vrij veel r4 (aussi) dvd's dubbel gecodeerd zijn en ook r2 ondersteunen. en r2 dvd zal bijna nooi r4 ondersteunen.

    het hangt er dus een beetje vanaf wat je wil.
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ben niet goed op de hoogte en heb ook niet alles doorgelezen]:- , maar was wel enthousiast toen ik de site zag. maar als ik -----x---- zijn sommetje maak 3+3+50= 56:) valt het wat tegen.
    Met kortingen (CJP, Cola-card) zijn ze nieuw ong. 63 euro en soms zie ik ned. bedrijven zelfs nieuwe (top)spellen voor 59 euro aanbieden. (check PU bijvoorbeeld)
    dan scheelt het dus ong. 7 euro waar je dan meen ik wel wat dagen op moet wachten. (verzendtijd, en latere releasedatums op site dan in ned.)
    zit ik hier er volledig naast of ben ik te pessimistisch:confused:
     
  9. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke hier een nieuwe berekening

    game is =45
    eraf de belasting die je niet hoeft te betalen= ongeveer 3
    erbij de verzendkosten en de valutaomwisseling =6

    komt de game op 48

    valt mee toch?
    Bovendien krijg je op je volgende bestellingen ook nog eens extra korting (hoe dat werkt kun je beter even op hun site lezen.)


    Anne:D
     
  10. Skendel

    Skendel Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    En sommige games zijn in Australie eerder uit dan in Nederland (bijvoorbeeld Blinx, twee weken eerder uit down-under dan hier!).....
     
  11. yentl

    yentl Wanted

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vandaag Splinter Cell zou bestellen ?

    Welke datum zou ik hem dan krijgen?
    29 november of 10 dagen later en kan je nu ook al zonder cc betalen?
     
  12. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je het aan DVDcrave kun je dat het beste in het engels doen.

    Anne:)
     
  13. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij 29nov uitkomt hebt je hem natuurlijk niet op 29nov hè...

    Ik had mijn controller S precies een week later, dus reken op zo rond 6dec.

    Misschien heb je hem dan wel een week later, maar het scheelt wel zo'n €20 met ned winkels...
     
  14. gegron

    gegron Guest

  15. gegron

    gegron Guest

    wrm zetten ze er van die vage prijzen bij als ze de prijs nog nie weten
     
  16. yentl

    yentl Wanted

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Is it already possible to order without creditcard?
     
  17. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal al wel een paar keer gevraagt zijn maar zijn die prijzen in euro's onder de spellen inc verzend kosten?
     
  18. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze games worden waarschijnlijk gelijk met amerikaanse spellen gereleases (eerder dus) waardoor ze vaak een stuk goekoper zijn omdat ze al in prijs zijn gedaalt na een paar maanden (dan zijn ze hier vaak net uit).

    Ook valt in Australie de "import-groothandel" weg en de transportkosten hiervan....waardoor het al snel minimaal 5 euro scheelt....en dan nog de belasting erbovenop....dat verklaart de prijs. in vergrlijking met nederland....betekent natuurlijk gewoon KOPEN als je cc hebt ;).
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt die regio lock eruithalen en op inet een universiele kopen. erg simpel en erg handig
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    zo een oud topic kicken voor iets dat ook nog ilegaal is |:- :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina