1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games verplicht installeren??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lynn1997, 9 dec 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb een vraagje, moet je nu op de xbox one de games PERSE installeren???? Heb nu al een paar spellen op disc gekocht en hij gaat ze telkens installeren maar dat duurt echt een eeuwigheid zeg, waarom moet dat???
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dit is verplicht op de Next Gen consoles
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat ze willen dat je digitaal gaat :p

    Dunno waarom, maar ja dat is verplicht. PlayStation doet dat beter door je direct te laten spelen en op de achtergrond te installerrn
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doet de x1 ook na 10 % :)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet direct dus ;)

    Op de X1 heb ik alles digitaal en dan kan je vaak maar 1 ding doen na die 10%. PlayStation kon ik gelijk alles doen gewoon. Nooit ergens op hoeven wachten
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het moet omdat fysieke plastic schijfjes hun maximum hebben gehaald en niet snel genoeg gelezen meer kunnen worden.

    De graphics van games worden steeds beter en dat is dus steeds meer data voor hetzelfde stukje level. Dit betekent dat het allemaal veel sneller gelezen moet worden. Geen enkele optische schijf (DVD, blu-ray etc.) is snel genoeg om zo snel gegevens uit te lezen, dus de enigste mogelijkheid is om alles te installeren op de harde schijf, die wel snel genoeg is.
     
    Loebas en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Damned dat is wel irritant dan. Wat ook vreemd is, is dat mijn X1 een schijf van 500 gb zou moeten hebben maar toen ik hem aansloot en de info zag van de console stond er dat er al 22% in gebruik was.... en nu heb ik nog maar 278 gb ofzo na installatie van 4 games, hoe kan dat????
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt door het OS
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om iets meer toe te lichten: de software van de Xbox One (het dashboard enzovoorts) en diverse updates nemen al ruimte in beslag. Dan gaat het met het installeren van games erbij vrij hard!
     
  10. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah ok, vind dat wel BS zeg nu dan. Dan zit ie zo vol dus, kan er een extra schijf in of niet?? Past die van de 360 erin?? Daar heb ik een extra schijf in zitten, die is 320 gb.. Zal wel niet... bweughh.. Is dat op de ps4 ook zo dan??
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan een USB 3.0 externe hdd erop aansluiten
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die van de Xbox 360 past er niet in. Je kan wel zoals @UpInSmoke0611 hierboven zegt een extern hardeschijf aansluiten, mits het er eentje is die USB 3.0 ondersteunt. Bij het shoppen naar externe harde schrijven even op letten.
     
  13. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    maar dan speel het zeker schokkerig als daar spellen op staan?? kan er uberhaupt een extra interne schijf in gedaan worden net als op de 360??
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, geen andere interne schijf. Net als bij de Xbox 360 zit er gewoon een schijf in. Bij de 360 kon je die makkelijk vervangen, dat is die schijf die jij bedoelt.

    Volgens velen worden de prestaties vanaf een externe harde schijf juist beter, zeker als je een snelle hebt.
     
  15. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit is ook op de ps4 en volgens mij ook op ps3 al
     
  16. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik kon er een extra indoen in de 360, daarna had ik twee opties om ergens iets op te slaan, op die oude of nieuwe.
    hmm, interessant dan om een externe te kopen, tegen de tijd dat ie vol is zal ik daar dan zeker aan denken.
     

Deel Deze Pagina