1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

games voor dames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door holyboy, 18 dec 2004.

  1. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, het lijstje van de spellen die ze leuk vind is gegroeid naar het volgende:
    - ty the tasmanian tiger (1, 2 ligt al te wachten)
    - burnout 3 (crashen)
    - Sonic mega collection (dr. Robotniks mean bean machine vooral)
    - Robots
    - Top spin (samen dubbelen tegen computer)

    Mislukt zijn de volgende opties:
    - halo (1+2)
    - Doax
    - SW Kotor
    - Sims
    - Crash bandicoot kart

    Ze vond vroeger monkey island leuk. Is er iets dat daar op lijkt? en zou ze midway arcade treasures wat vinden? en zijn er nog meer van dat soort verzamelingen net zoals sonic collection?
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Mocht je een vriendin hebben/krijgen die echt helemaal geen game-ervaring heeft, dan is Dakar 2 de oplossing. Mijn zusjes en enkele vriendinnen hebben het wel eens gespeeld bij mij. Als je hem op medium zet kunnen zelfs de grootste niet-in-games-geïntereseerde-breezer-sletjes het spel uitspelen en multiplayer is ook niet te moeilijk.

    Ik ken in het spel echt alle tricky punten en truukjes, waardoor ik meestal wel win. Na een paar keer heb je al enige tegenstand te pakken. Bovendien ziet alles er mooi uit en landschappen die wel in trek zijn bij dames.

    Ik kan dames bijna wel met elke racegame blij maken, zolang ze maar in een mooie auto kunnen rijden. Bij spellen als PGR2 kan ik vaak maar beter rustiger aan gaan doen en express enkele foutjes maken, anders geven ze na 2 keer al op: "is niet eerlijk, jij wint toch altijd".
     
  3. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    ik ben een dame (28) en speel veel x-box. Er zijn veel gave games die leuk zijn voor ons om te spelen. Wij spelen vaker met een aantal dames maar vaak ook samen met de heren. Dus het kan wel. Games die gaaf zijn: dungeons and dragons, catwoman, alias, shrek 2( haha) , sphynx, Nightcaster, Dark alliance , dark angel, carve, obscure enz. enz. Dit zijn spellen die wij het meest vaak spelen. Misschien heb je er wat aan.

    Groetjes Gabb
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Doax. Mijn 22 jarige zus is er verslaafd aan. en nu is ze verhuisd naar spanje dus kan ik weer op mijn gerust xboxen. hahahah.
     
  5. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een dame, en speel nu veel forza m. verder speel ik veel halo 2 online, nfsu2, project gotham 2, spellen als splinter cell vindt ik wel mooi maar ben er niet goed in, vroeger speelde ik veel final fantasy 8 op de pc en ps1 echt een heel mooi spel.
     
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin speelt heel vaak outlaw golf en outlaw volleybal maar ook ninja gaiden en TS:FP, dus vecht en schietgames kunnen ze ook wel...
    Ze veslaat me soms met timesplitters:p
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat er veel dames zijn hier... Wat miss ook leuk is, MotoGP (1 of 2 whatever :cool: ) kunnen ze zelf een racer maken.. al is het in het begin wennen, maar als ze de controls door heeft, vind ze et maybe wel iets..
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede meidengame: Top Spin, kunnen ze hun eigen poppetje maken (ook vrouwen;))
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    def jam :+
     
  10. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens geprobeert om mijn zusje aant gamen te krijgen! Maar ze wil er echt niet aan geloven.
    Helaas :'-(
     
  11. Mirella01

    Mirella01 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond Good & Evil al geprobeerd?
     
  12. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn zusje ook, hete enige spel dat ze wel spelen.
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    okee dit geloven jullie nooit:
    we gaan zo wel eens tijdens tussenuren van school (of na school/in weekenen enzo) naar mij toe en dan gaan we lol maken (ook xboxen)
    en dr zitten ook meisjes bij en die vinden doa 3 helemaal te gek :p die zitten elkaar himal verrot te slaan en te schuppen en daar hebben ze egt lol mee.

    (tis btw maar goed dat we niet elke dag komen, want dan zouden ze rsi krijgen, ze rammen maar wat op die klopjes, doen hooguit 5 verschillende aanvallen en beginnen al te 'button-smashen' tijdens filmpjes :D)
    maar tog is het wel grappig :)
     
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin speelt regelmatig een potje halo2 mee :9 , d'r record is nu 17 kills + GTA san andreas en vice city heeft ze uitgespeeld...game chicka rulesss :D _O_
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een paar dagen een vriendin dus kwam ze gister bij mij thuis, Dus zei vroeg of ze op mijn xbox mocht ik denk ''wow hot en intresse in games kan niet beter 8)'' dus ik stop PGR2 erin en ze was niet meer weg te slaan van de xbox :eek:
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen tegen elkaar racen dus, en daarna ergens anders naar toe geracet? :p
     
  17. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    donkey kong vind mijn zus geweldig
     
  18. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    snel een kamasutra game voor de dames maken, ik zie wel toekomst in educatieve games :D
     
  19. PlayTimeGirl

    PlayTimeGirl PlayTimeGirl

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij ons thuis dus andersom ;)
    mijn man wil de xbox (en trouwens ook mijn laptop ;) ) het raam uit mieteren.
    Heb een poging gedaan hem aan het spelen te krijgen, ik ben Halo 2 nu aan het leren en het zou fijn zijn thuis ook te oefenen met richten (ook als de ander ff niet stil staat ;) )...maar de controller vloog de kamer in...maar goed dat het snoer wat langer was.....

    Xbox staat nu op zolder...en mag er op geschikte tijden mee spelen, maar goed dat ik de woensdag vrij heb dus....dan ligt ie op tijd te pitten en kan ik oefenen....
     
  20. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, lekkere sfeer met het gamen :D

    Hoezo mag je er alleen op "geschikte" tijden mee gamen???
     

Deel Deze Pagina