1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

games voor dames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door holyboy, 18 dec 2004.

  1. PlayTimeGirl

    PlayTimeGirl PlayTimeGirl

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik met de oude clan vaak pas om 23:00 uur begon en op 3/4 uur eens het bed in rolde.....en rond 6 uur alweer op moet voor het werk.... ;)
    Hij bedoelde het wel lief...bescherming voor mezelf...maar is stiekem ook gewoon jaloers op mijn "groene minnaar" :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  2. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Groene minnaar...zolang het maar geen Army Man games zijn mag hij niet klagen O-)

    Heb wel respect voor je als je die tijden volhield.....ik moet er niet aan denken om zo weinig te slapen... _O_
     
  3. PlayTimeGirl

    PlayTimeGirl PlayTimeGirl

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja....wat adreline niet allemaal kan doen met een mens ;)
    was niet elke dag hoor! zoveel credit verdien ik niet

    heb voordeel dat ik elke woensdag vrij ben...dus de dinsdagnacht trek ik wel door....alsnog om 8 uur opstaan....maar de hele dag verder rustig aan doen
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel meestal tot 1.00 uur. moet er om half zeven weer uit. als je dat een paar weken/maanden doet ga je dat echt wel merken.
     
  5. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    das best lullig, wil je iets met je vriendin gaan doen, alles behalve xbox, wil ze niks anders mir doen;),
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons bij de kerk hebben we elke zaterdagavond een soort gezellige bijeenkomst. Ik sta nogal bekend als Xbox fan en ze hadden me gevraagd of ik m'n Xbox kon meenemen. Meteen een vriend gevraagd of hij de Xbox van z'n broertje kon meeslepen. Die avond hadden we beschikking tot 2 beamers + 2 Xboxen :D. Halo 2 was relaxt, maar door enorme niveauverschillen was de lol snel voorbij. Vanzelf ontstonden er 2 hoekjes, een MotoGP hoekje en een PGR2 hoekje.
    Mijn ervaringen van die avond:
    - het is kut om elke 5 minuten te zeggen dat de A knop het groene knopje is
    - vrouwen vinden PGR2 leuk;
    - als ze langer aan het spelen zijn (dus als ze het gamen leuk gaan vinden) dan moet je de controller zo'n beetje uit hun handen rukken om te kunnen gamen
    - ze vonden dat de avond veel langer had moeten duren
    - iedereen (jong/oud/man/vrouw) denkt dat de eerste keer dat ze racen meteen kunnen beginnen met een Porsche en een baan met 10 bochten. Een vierkantje met Mini's bleek al moeilijk zat voor de meeste :).
     
  7. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist met mijn vriendin pro evo 4 en conker geprobeerd:

    Pro evo soccer 4: Leuk als je samen speelt. Niet te lang, rustig laten wennen aan de knopjes --> succes

    Conker: Ze snapte de bedoeling niet van de levels, en wist niet wie ze neer moest knallen. Besturing lastig, als ze echter iemand doodknalde (demolisher) was ze helemaal blij. Alleen vond ze het een beetje dat ze ongeveer 20 keer zelfmoord heeft gepleegd :confused: --> Bijna succes, komt denk geen vervolg :mad:
     
  8. Franklin01

    Franklin01 Xbox Gamer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive (ook Volley) Soul Calibur 2, SSX, Sims... gewoon spellen die je zo kan spelen zonder je er teveel in te moeten verdiepen.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb mijn vriendin ook helemaal game-verslaafd gekregen :9
    Ze houdt heel erg veel van anime en xtreme sports....titels als Dead or Alive en Tony Hawk doen het dan ook goed, die speelt ze graag mee :)
    Maar ook gewoon kijken vind ze prachtig, zo heeft ze Doom III bijna helemaal van het begin tot het eind gevolgd.....met open ogen, en schrikken minstens net zoveel als ik deed ;)
    Maar ik denk dat je het idd bij de wat "simpeler" aan te leren games moet houden, en het is natuurlijk maar net wat je vriendin interesseert....houdt ze van sport, racen, schieten, vechten e.d. En kijk ook naar de stijl van een game, zoals ik al eerder een voorbeeld gaf, houdt ze bijvoorbeeld van anime dan valt Dead or Alive of Soul Calibur waarschijnlijk wel in de smaak, als ze het vechten kan waarderen dan ;) Good luck ! :D
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist DOAX.

    Jammer dat er nog geen Barbie-spel is. :p
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben soms me xbox oppeens kwijt (ligt dan een briefje van ik heb je xbox even op gehaald, getekend door me zus) maar dan gaat er maar een game mee en dat is spongebob squarpants the movie (iemand intresse dan ben ik me box niet zo vaak kwijt) Conker vond ze te irritant omdat je dan steeds terug moest om dingen te zoeken (begint ook langzamerhand met spongebob) maar de meest andere vrouwen die ik ken interreseren zich toch wel voor dat soort games (meestal omdat aaaaah wat een schattig ventje) maar misschien moet je nagaan wil je wel dat ze gaat xboxen ??? moet dat niet juist even voor jezelf blijven dat je even lekker alleen een spelletje kan doen zonder haar ?

    maar ja misschien moet je er anders zelf eens wat laten uitzoeken (bijvoorbeeld bij freerecord bak kost je geen drol) --> of laat er eerst wat reviews lezen een keer.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin ownt mijn kont met Soul Calibur II (Xbox) en Tekken 4 (PS2) :mad:

    GTA San Andreas vindt ze ook erg leuk om te doen, voornamelijk het 'hoeren-in-elkaar-beuken' staat hoog op nummer 1. :)
     
  13. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    uhhh, die is er wel, barbies horse riding adventure, maar van de gameplay beelden die ik zag dacht ik niet van, dat is wat voor der. En de reviews waren ook niet echt goed, dus die heb ik overgeslagen :p
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    harrie potter werkt ook goed
     
  15. Master Chief205

    Master Chief205 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer sims , fable of iets met zeeeeer weinig geweld , meiden spelen graag spelle met weinig geweld..
     
  16. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond Good & Evil, goed spel en weinig geweld, combinatie van verschillende genres, vinden meiden misschien wel leuk lijkt me! Mijn vriendin vindt Super Monkey Ball Deluxe ook leuk, met al die "schattige aapjes".
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    eh...hier bij mij rossen ze elkaar liever KO in dead or alive 3, of schieten ze alles en iederen kappot in San Andreas :+
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, GTA werkt goed, vooral Vice City, blijkbaar houden ze wel van t Miami-achtige sfeertje

    (kan ik begrijpen, zou t ook niet erg vinden om in Miami te wonen)
     
  19. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin werkte bij mijn vriendin, alleen niet vaker dan 1 x :p

    (missn was ik te goed :eek:)
     
  20. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff deze thread een beetje doorgelezen en ik heb eigenlijk wel in de gaten dat jullie er echt geen kloot verstand van hebben. Niet alle meisjes/vrouwen houden van gamen, dat klopt. Maar als ze daar wel van houden dan zijn het heus niet alleen games met vriendelijke figuurtjes en schattige konijntjes (om maar eens iets te noemen). Ik had een xbox (ja ik ben een meisje :)) en ik speelde games als halo en project gotham racing.
    Het ligt gewoon aan je smaak en dat is niet bij elk meisje/vrouw hetzelfde, hoor..
    Als je aan je vriendin vraagt wat ze leuk vindt of haar een keer mee laat spelen als je aan het gamen bent dan kom je er van zelf achter wat ze het leukste vindt.

    Trouwens, ik kan vijfhonderd posts quoten waarin jongens niet echt vriendelijk zijn tegenover meisjes, niet echt leuk :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005

Deel Deze Pagina