Games Workshop's Official Warhammer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 20 jun 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Warhammer
    Warhammer 40K
    Games Workshop's Tour
    Games Workshop's Lord of the Rings Tour

Warhammer is dus een product van Games Workshops, en is verdeeld in Warhammer, Warhammer 40,000 of Warhammer 40K, en dan is er ook nog Games Workshops Lord of the Rings. Het is de bedoeling dat je één of meerdere van de vele rassen gaat sparen, ze in elkaar zet zoals je net doet bij modelvliegtuigjes of modelauto's. Vervolgens verf je ze in de zelf gewenst kleuren, en zo kan je een leger maken. Deze legers varieren van de Hoge Elfen tot de Orcs, en de demonische Hordes of Chaos. Ook heb je de Space Marines die in de toekomst moeten vechten om te overleven, en kan je onder andere Gondor uit Lord of the Rings sparen.

Er worden soms evenementen gehouden waarin verschillende mensen die Warhammer sparen het tegen elkaar opnemen, want er is ook een spel rond gebaseerd, waarin je de zelf gemaakte soldaten in de strijd gooit!

Dan ga ik hier nog wat zeer mooie plaatjes plaatsen, die geverfd zijn door de mensen van Games Workshop zelf.

Lizardmen Saurus

Dark Elves Riders

Ogre Hunter

Tombings Tombking

Hordes of Chaos Archaon

Chaos Space Marines Terminator Champion

Tau Troops

Imperial Guard Commissar

Members die aan Warhammer doen:

-Willem: Hordes of Chaos, Space Marines.
    -Gemini NL: Chaos Space Marines
    -M Leonhart: Dark Elves
    -gamer18: The Lord of the Rings
    -masterninja: Orks, Dark Eldar, Chaos Space Marines, Space Marines
    -Nightbringer: Necrons
    -PR Skywalker: Eldar,Tyranids
    -cydroid: Imperial Guard
    -Nl Eagle: Orks (40K)
    -apoc123: Imperial Guard
    -Fardo: Lizardmen
    -nusti: Wood Elves, Orcs and Goblins, Hordes of Chaos

Commnuty:

Dobbelsteen Forum NL
    Spellekijn NL

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  2. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan wil ik meteen vragen wie er hier op 't forum aan welke vorm van Warhammer doen, en of ze dan kunnen vertellen wat ze sparen, en of ze misschien wat foto's hebben.

Wie?

3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ah daar is het topic;)
    zelf spaar ik warhammer 40k: chaos space marines(bovenste afbeelding)
    en ter informatie, het duurt wel ff voordat je zoiets als die voorbeeldjes kan verven. Dat is milimeter werk.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is het zeker. Mijn eerste miniatuurtjes heb ik meerdere malen opnieuw kunnen verven voor ik tevreden was. Nu gaat het redelijk snel.

5. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik herinner me het nog goed(*klinkt oud* ) de eerste figuren vern**k je meestal. Tip aan iedere beginner: koop eerst een goedkoop beginners zetje.

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Heey, dit is wel grappig. Net een soort LoTR wat je ook had met dat soort figuren. :)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat LOTR was dus ook deel van Games Workshops. ;)

Je bedoelt de miniatuurtjes toch?

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    `dit is zeker vet ik begin zelf niet aan dit soort dingen maar ik kom wel is in van die speciaal winkeltjes en daar hebben ze ook alemaal van die dingen

best vet

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt er ook tientallen boeken (engels) van. Zelf heb ik er geen maar ze schijnen wel leuk en vooral fantasievol te zijn.

10. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    En dan kan je toch ook met die poppetjes ergens gaan battelen? Helemaal gek, maar wel leuk,

11. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een 5000 punten Dark Elf "leger". Heb er alleen al 2 jaar niet naar omgekeken, te weinig tijd en heb andere dinngen te doen. Heb behoorlijk wat battles gedaan (teambattles OWNEN!) met soms 6 man tegelijk :D. Bier derbij, flink valsspelen (op een nette manier, iedereen deed het (wordt het al minder vals spelen)). Ja, dat waren nog eens tijden :thumbs:.

12. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik spaar zelf lord of the rings strategy battlegames, Vind het zelf wel leuk om ze te sparen en een mooi slagveld te maken, maar sommige zijn wel snel kapot omdat ze van plastic zijn, maar je hebt ze ook van ijzer maar die zijn wel een stuk duurder en je hebt er dan ook wel wat minder voor die prijs.

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Warhammer 40.000 doen ik en mijn oom aan sinds ik ongeveer 10 was maar na mijn dertiende mee gestopt had niet zoveel geld meer en is best duur naast het gamen.
    We hadden orks,dark eldar,chaos space marines en space marines best impressve eigenlijk maar ik wil binnekort weer verder ermee.
    Wel mannetjes waarschijnlijk weer lijmen en verven word dat want we hebben het niet supergoed bewaard.
    En ook weer verf kopen natuurlijk maar nu ik er weer over lees krijg ik er weer zin in.
    Heeft iemand nog tips voor leuke landschappen?

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Veel heggetjes, wat relief en wat andere grote obstakels voor dekking..
    Oja en water is ook altijd leuk!(en strategisch)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    oei oei necrons :D.

Zelf spaar ik necrons heb gespeeld maar m`n vrienden zijn gekapt en ik moet alles meeslepe om te spele.

Komt trouwens ook games uit van warhammer.
    - Warhammer: Mark of Choas
    - Warhammer 40k: Dawn of war: Dark Crusader

Btw, voor de mensen die denken van leuk etc.
    Houdt er rekening mee:
    - Zelf schilderen
    - In elkaar zette

Is allemaal wel leuk maar zoals ze op games-workshop staan ze zijn echt door proffs geschilderd. (en wat mooi xD)
    Zelf heb ik ook wel gemerkt dat je nooit zoiets zult bereiken misschien iemand van jullie wel.

Voor de mensen in friesland check de Spellekijn.
    Speciaal zaak in leeuwarden worden ook toernooien georganiseerd en je kunt online gewoon warhammer/terrein etc bestellen ;). (als dit niet mag PM me ff dan remove ik de link wel)

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb zojuist de starpost aangepast, alle members waarvan ik tot nu toe weet die aan Warhammer sparen staan erin.

Mensen die een digitale fotocamera hebben zouden ook foto's kunnen maken natuurlijk, jammer genoeg heb ik dat niet.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal wel even zoeken op screens, en anders maak ik dit weekend wel ff wat foto`s.

18. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf tyranids 1000 punten en eldar maar als je geintresseerd bent en in den Bosch woont kijk is op wwww.dedobbelsteen.com/forum

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De link is niet helemaal goed, je bedoelt dit:

www.dedobbelsteen.com/forum

En ik zal in de startpost zetten dat je Tyranids en Eldar spaart.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Willem zet anders ook even alle speciaalzaken erbij. (vaak worden hier toernooi`en georganiseerd etc en verkocht)

Deel Deze Pagina