1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamesbladen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterape, 18 nov 2002.

1. masterape

masterape Guest

Maar je kunt ook beide doen en die brute actie van SC+XBM abbonement tuurlijk pakken

2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar ik heb liever een abbonoment en het geld voor het andere abbonoment geef ik uit aan Xbox games

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    k was lid van de pu vanaf een van de eerste nummers maar heb t een paar jaar geleden opgezegt omdat k dat ding nooit las, als ie binnenkwam was ik er na een paar minuten al weer zat van.

k ga een abbo nemen op xbm met splinter cell natuurlijk.

4. masterape

masterape Guest

Ja weet je wat ook handig is van die actie,hierdoor worden heel veel mensen lid van XBM en al komen er heel veel leden komt XBM ook 1 keer in de maand dus das mooi meegenomen.

5. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las altijd de PU maar heb nu m'n abbo opgezegd omdat het me een beetje begint te vervelen, veel gelul, weinig xbox games, ik heb nu een abbo genomen op XBM

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu lid van de PU...
    maar ik vind het allemaal een beetje stom gezeik... :r

het meeste over de games weet ik al +ander nieuws.... :+

misschien ga ik we lid worden van oxm(uk) of PC/DVDzone:D

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu abo van XBM.
    PU koop ik altijd los op 1 of andere manier. ligt eraan welke games erinstaan. PU is wel master vind ik. De humor is echt het beste onderdeel van het blad vind ik. Maar ze reageren wel ,super flauw op brieven vind ik.

XBM is gewoon handig als Xbox-speler.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De XBM is natuurlijk zwaar goed. Ik las altijd PU, maar nu ik X-box heb de XBM. Aan al die Gamecube recensies heb je tog niks, en bovendien vind ik het design van XBM wel strakker dan de PU.
    Dus heb ik een abo op XBM genomen. Maarja, ieder zijn eigen smaak....

9. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik met wouter ook al eens een discussie over gehad, ik vind het gelul, echt waar, ik heb alle OXM's thuis liggen en deze gasten claimen niet alleen objectief te zijn ze zijn het in 95% van de gevallen ook!!

Lees maar eens wat OXM"s door, ik geef als voorbeeld de review van Morrowind, het spel kreeg een 7,4 dacht ik, dit spel = dus wel behoorlijk gehypt, en het pleit dan voor ze dat ze het toch een "normale" waardering geven!!!

10. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste blad dat ik kocht was de Gamestar van januari 2002. Vanaf december '98 stond ik iedere donderdagmiddag trouw aan de kassa van de readshop en later c-1000 om het Duitse juweeltje te halen. Voor fl.11,50 kreeg je 2 cd's vol demo's en video's en een dik blad vol met handige info. Toch is internet voor mij een betere nieuwsbron en met de komst van de Xbox ben ik sowieso uitgekeken op pc gaming.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hey, een 7,4 voor Morrowind is toch ook goed?
    ok ok, Ik vind het ook een supervet spel en zou zelf zeker een 8 geven, maar ik kan het wel begrijpen. Als jij op school een 7,4 voor wiskunde ofzo haalde, ben je toch ook blij??

12. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur is het officiele oxm uit uk eigenlijk in nederland waar die demo bij zit

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    €14 geloof ik...

14. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij begrijpt mijn strekking niet helemaal, ik heb ook nooit gezegd dat een 7,4 slecht was maar als je dit vergelijkt met aandere cijfers die her en der vielen dan = het aan de lage kant, dat bedoel ik;)

15. masterape

masterape Guest

Idd

16. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou flauw vallen

17. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

Bij mij WAS het inderdaad al heel goed als ik een 4,7 haalde, wat heet zo hoog heb ik nog nooit gehaald!!

18. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, met behulp van mijn buurman

19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een Droomworp?

20. Hotshot

Hotshot Guest

Ik vind games magazines een beetje overbodig voor mensen die dagelijks achter hun pc zitten en naar games sites gaan..ik zeg niet dat ik geen bladen koop..maar veel wat er in staat wist ik al..

Deel Deze Pagina