nou ik heb toch echt 2 treinkaartjes ICE via NSHIspeed voor maar 56euro voor z'n 2en retourtickets, dus ik weet niet waar jij die 85 euro vandaan haalt
Was eigenlijk totaal niet bijzonder. Dat er van die 100MB games op de psp komen is wel chill. Ik wacht de trailers nog ff af .
Ik had meer verwacht. En echt laag is die prijs ook niet. Hopelijk is morgen MS wat beter. En is die Lionhead aankondiging niet crap.
Och €299 is toch wel een nette prijsverlaging? Ik had eerlijk gezegd half verwacht dat ie pas rond de kerst zou komen en dan voor dezelfde prijs
Ja, maar niet zo laag als ik had gehoopt. Pff, hier kan de 360 nog wat van leren. Zelfs de NOS staat er tussen Werd tijd...
waar kan ik die livestreams zien van die persconferenties ? Word de "normale" PS3 dan ook goedkoper of niet ? ik vind hem echt spuuglelijk trouwens die lite ,de tering
jawel man is best een mooi ding Maar ik lees op gamekings het hele raport van de EA persconferentie , maar komt er morgen nou nog 1 of was dit het ?
Vaag want ik las ergens dat ze op de EA perscon ook wat van APB gingen laten zien .. jammer maar dat zou dan op de beurs zelf wel zijn dan