Ik ga er dit jaar voor het eerst heen met 3 vrienden. Lijkt me wel lachen. We hebben een hotel geboekt en blijven van do-zo. s'Avonds lekker de stad in en natuurlijk The Expandables checken, want die is in Duitsland al uit . Een vriend van me kon via zijn werk regelen dat we ook woensdag bij de Gamescom naar binnen mochten (normaal alleen pers enzo), maar daarvoor moesten we weer extra betalen en dat vonden een aantal mensen toch te duur. We nemen iig een 360 mee zodat als we 's avonds uit de stad terugkomen ook nog verder kunnen gamen
Volgens mij alleen die van EA. http://live-event.ea.com/gamescom/live/ Nintendo houdt geen PC, Sony en MS streamen ze niet. De genomineerden voor de GC awards.
Ik heb even ergens een lijstje gevonden met titels die er zijn. Iemand anders toevallig nog een completere lijst ?? Konami - Castlevania: Lords of Shadow - Pro Evolution Soccer 2011 - SAW II: Flesh and Blood Ubisoft - Assassin’s Creed: Brotherhood - Driver: San Fransisco - Tom Clancy’s: H.A.W.X. 2 - R.U.S.E. - Racktet Sports Sony - Gran Turismo 5 - Killzone 3 - MotorStorm: Apocalypse - Sorcery - LittleBigPlanet 2 - inFamous 2 - Journey - DC Universe Online 2K Games - Spec Ops: The Line Namco Bandai - Knights Contract - Majin and the Forsaken Kingdom - Inversion - Enslaved Warner Bros. - F.3.A.R. - Mortal Kombat - The Lord of the Rings: War in the North - The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest Activision - Call of Duty: Black Ops - Star Wars: The Force Unleashed 2 - DJ Hero 2 - Guitar Hero: Warriors of Rock - James Bond: Bloodstone Bethesda - Fallout: New Vegas - Rage - Brink - Hunted: The Demon’s Forge BigBen Interactive - Two Worlds II Koch Media / Deep Silver - Nail’d Electronic Arts - FIFA 11 - Dead Space 2 - Crysis 2 - Bulletstorm - Need For Speed: Hot Pursuit - Medal Of Honor - EA Sports MMA - Portal 2 Namco Bandai - Splatterhouse - Tekken x Street Fighter Capcom Street Fighter x Tekken Codemasters - DiRT 3 - F1 2010