Zou wel leuk zijn als een Fifa demo eens een keer online was. (en ik zie dat niks worden met dat Be a Goalkeeper. of ja... de uitslagen worden wel interessanter. )
Damn, eigenlijk heeft de Xbox 360 alleen nog maar Gears, Halo, Alan Wake en Fable dan als exclusieve toppers. Forza ook natuurlijk, maar die wordt dadelijk behoorlijk weggeblazen door GT5 aan de filmpjes te zien..
Microsoft had 'Play Day' Vooral Kinect dus.. http://www.vg247.com/2010/08/17/gamescom-2010-–-microsoft-play-day-shots/ Damn best frustrerend als je al die vette dingen bij Sony ziet en dan die casual pongel bij MS.. Ohja Het ergste is eigenlijk nog wel, ik heb een PS3 en ik baal er gewoon van. :') Ohja en om ff ontopic te blijven, zondag ben ik in Keulen om e.e.a. te checken.
Haha, heb ik ook. Hopelijk heeft Sony wat nieuws over de LBP2 en KZ3 beta's. (en Resistance 3 aankondiging?)
Ohja nog ff een vraagje, komt dat Xbox Live op Windows Phone 7 nu wel of niet direct bij de launch hier beschikbaar voor ons? Meen ergens gelezen te hebben dat dit niet zo was, maar lijkt me vreemd aangezien ze dit in Duitsland showen.
Lees al dat ik weer niks gemist heb Al had ik wel weer ff willen lachen om al die Kinect debielen Waar is die stream btw, of is ie nu gewoon down?