Nou en, we weten nu wel dat er de komende jaren teveel move en kinect spul uitkomt.. Ik wil graag wat gewone nieuwe games zien aub Uncharted 3 pls
Nieuwe Ratchet & Clank. Niet slecht, maar ik dacht dat de serie gedaan was? EDIT: Oh, het is een multi-player spin off .
Pfft, zo te zien toch echt Xbox 360 > PS3 Meh, ik heb niet meer zoveel zin in Ratchet. Krijg Crack in Time al nauwelijks uitgespeeld.
Ja, volgens mij wel. Ook leuk, al had ik liever een normale R&C gehad. Edit: Ehm, het is afgelopen? Saaie boel zeg...
Resistance 3 kan nog wel wat worden maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik Resistance wel echt 2 of 3 maatjes kleiner dan de Halo's, Killzone's en COD's van deze wereld
Per 15 september zijn dus de 160GB en 320GB PS3's verkrijgbaar. De 320GB PS3 is een Move bundel. Het huidige 250GB model ligt voor €299 in de winkels (geen bundel). Beetje duur zo'n nieuwe 160GB... Zelfde prijs, alleen 90GB minder opslagruimte. Ga dan rond de €200 - €250 zitten.
Nice, hier heb ik op zitten wachten hopelijk prijzen ze die PS3s lekker af dan zit ik van de winter als een halve gare met gloeiende balletjes te zwaaien.
Morgen is de grote dag!!!. Op weg naar keulen , morgenochtend vroeg op stap. Half 6 gaat de tram richting rotterdam centraal en dan de trein naar Eindhoven en vanaf 8.45 de ICE naar Keulen