inFamous 2 - Festival of Blood! Nou is het wel waard om te kijken ze laten gameplay van Uncharted 3 namelijk zien.
Sinds wanneer is dat dan? Want 2 jaar geleden kon je echt vlák bij parkeren. BTW, in de startpost kun je nu een volledig overzicht vinden van de bedrijven en games die er staan.
Alle persconferentie's gemist.. ik lees niet echt veel nieuws erover, dus terugkijken is 't niet waard?
Vooral nieuwe beelden van bestaande games en hier en daar een aankondiging (FIFA Street van Electronic Arts, enkele Vita titels van Sony). Verwacht geen E3 taferelen.
Moet hier ff op terugkomen. M'n vriendin wilde zo graag dat we vandaag toch zijn gegaan. Gears 3 shirtje en paar Playstation keycords gescoord. Wat sommige malloten wel niet door voor een goodie, zelfs bij fucking Terrain Simulator 2012 of hoe het ook heette. Was zoals verwacht tering druk, dus niet echt veel games gespeeld. Halo CE Anniversary met Beaver Creek was lache, Ace Combat ook tof. Resistance 3 was meh, stond een speciale bril die ook gelijk je (3D) scherm was, maar kon mn normale bril niet op waardoor het niet te spelen was voor mij. Vriendin vond t wel vet. Starhawk was ook wel lache alleen hadden ze iets meer spelers in de map mogen stoppen. Voor de rest was het serieus uren wachten om een spelletje te spelen dus hebben verder maar een beetje rond gelopen. Nu zeg ik het nog een keer, volgende jaar geen gamescom meer voor mij.
Ik vind precies hetzelfde. Voor de grote toppers moest je echt uren wachten. Ik ben dus helaas ook niet bij Skyrim geweest. En Saint's Row 3 was niet eens speelbaar.
Hahahah sorry daar moet ik zo om lachen , ff serieus ik hou echt van gamen het is mijn passie en hobby , maar no f*cking way dat ik 3-5 uur in een rij ga staan om iets te kunnen spelen.
Bij firstlook heb ik wel een keer een uur gewacht, op fable 3 was dat. Maar dan krijg je wel een presentatie van 20 minuten en je mocht vrij allemaal vragen stellen aan een ontwikkelaar. En je kreeg een T-shirt
Same here! Was de moeite wel waard. Nou ik was van plan om volgend jaar naar de Gamescom te gaan (auto, rijbewijs dan gehaald). Maar laat dat maar zitten
Late reactie... Maar 2 maanden geleden. Maar dan heb ik het wel over het centrum. Weet niet waar de gamescon gehouden wordt...