1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamescom 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 2 aug 2013.

1. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de hele dag wat rondgelopen op de Gamescom, de tering wat een mensen! :eek: Heb zelf een paar keer Fifa14 gespeeld op zowel de xbox360 als op de xbone, wat een wereld van verschil in gameplay! Als mensen behoefte hebben aan verklaringen hoor ik 't graag!

Daarnaast nog 2 potjes COD: Ghosts gespeeld op de Xbone en een of ander gaar vliegspel op de PS4. Dit alles tussen 10 en 20!!!

De controllers:
    XBONE:
    Microsoft heeft er in mijn ogen alles aan gedaan om de controller te verpesten, de analoge sticks lijken wel bedekt met schuurpapier, Buttons en Triggers liggen niet lekker in de hand en moeten veel te hard ingedrukt worden voordat ze reageren en de d-pad is er ook minder op geworden, ff een tactiek veranderen op de d-pad gaat niet meer zo makkelijk als op de xbox360, je moet bijna je hand van de controller afhalen om eraan te
    komen(enigzins overdreven natuurlijk).

PS4:

De ps4 controller daarentegen heeft me positief verrast, waar ik niet overweg kon met de DS3, ligt de DS4 heerlijk in de handen. De analoge sticks zijn door de inkepingen aanzienlijk verbeterd, door het grovere gedeelte achterop de controller ligt hij een stuk beter in de handen(vooral voor mensen met kleffe handjes tijdens t gamen). Daarnaast voelen de buttons en triggers van de DS4 stukken beter aan dan die van de DS3(waarmee ik persoonlijk niet overweg kan).

Conclusie:
    Mijn keuze was door alle geintjes van microsoft al grotendeels op de ps4 gevallen, maar nadat ik vandaag op beide consoles heb gespeeld heeft vooral de controller met voor de volle 100% over de streep getrokken om voor de ps4 te kiezen.

*hoop dat jullie iets hebben aan deze bijdrage

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi verhaal. Ik neig ook wel meer naar de PS4 als ik dit hoor over de controller bijvoorbeeld maar dit is natuurlijk een mening van één persoon. Ik ben benieuwd naar reacties van anderen! Kun je nog dieper op de fifa 14 gameplay ingaan? Wat waren de grote verschillen qua gameplay en hoe was het grafische verschil? :)

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Ik zij het toch! Toen ik zij van:

Toen werd ik voor gek verklaard, Maar zie nu!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de controllers allebei geprobeerd en ik vind de X1 controller juist subliem. Uitgetest met Forza 5 en Project Spark en ik vond het zelf fantastisch. PS4 controller is beter dan de DS3, want die voelde gewoon cheap aan. Maar qua feeling vind ik zelf weinig veranderd. Heb het uitgetest met Warframe. Ik kan in elk geval mezelf total niet vinden in de bevindingen van Hobytje.

We gaan allemaal weer terug zum hause vandaag, maar ik zal uitgebreide impressies van Ryse, Forza 5 en Dead Rising 3 posten, die hebben we gezien. Titanfall en BF4 gespeeld en daar zal ik ook impressies over posten. Het kan dat dit precies dezelfde versie was die ook op de normale beurvloer te spelen was, maar denk het niet. Een ding is zeker, Ryse heeft mij gigantisch verrast. Die shit ziet er te ziek uit, te ziek.

Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon een scuf bestellen. Problem solved. :)

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Top, was al benieuwd naar de reacties van de DS4, heb eerlijk gezegd alleen maar goede verhalen goed en ook van de journalisten.
    voor mij was de DS3 al de beste controller, dus ben benieuwd naar zijn opvolger.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Bedankt!
    Tijd om je signaturete veranderen!

Even een vraagje over de DS4 trigger voor! is die nu bol of hol of vlak..?

8. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Nog een hands on van een of andere gozert.

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Goed verhaal! Ik ben wel benieuwd naar de Fifa verschillen :)

10. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  11. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks!!!

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  13. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Aangezien het om 'presscenter' gaat, inclusief login, lijkt het me niet de bedoeling dat deze gedeeld wordt?

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed,Ryse hou ik goed in de gaten ivm preorder

15. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn idee was die vlak, hij staat enigzins omhoog, en de triggers zijn breed, waardoor ze een goed gevoel geven tijdens t indrukken, kon zelf niet overweg met de DS3 triggers, maar deze voelden fijn aan!

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerste keer dat ik hoor dat de DS4 beter in de hand ligt dan de Xbox controller :9

17. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De verschillen liggen in het gameplay gebied vooral in de snelheid, waarbij de xbox360 gewoon iets gefinetuned lijkt, lijkt het wel of de engine van de xbone wel compleet nieuw is! Het speltempo op de xbone ligt aanzienlijk lager dan op de xbox360, dit komt vooral omdat niet elke bal zomaar aangenomen kan worden en er opengedraaid kan worden.

Spelers hebben steeds meer (realistische) moeite om een bal aan te namen voordat ze blind richting doel kunnen sprinten, ook is het nu niet meer zo dat een langzame back zomaar gezien is tegen een snelle vleugelspeler, met het gebruik van fysiek is een lichtvoetige vleugelspeler bijna kansloos op het moment dat een back in de buurt is.

Verder vond ik het defensieve koppen een stuk moeilijker op de xbone, door het moeilijke wegwerken heb ik in de 6 wedstrijden die ik heb gespeeld zeker een stuk of 5 doelpunten tegen gekregen, terwijl het aanvallend koppen alleen makkelijker leek te zijn.

Dit alles bevalt me wel aangezien ik altijd witheet werd wanneer ik in fifa13 mijn tegenstander domineerde meer deze er met een snelle vleugelspeler een keer uitkwam en dan de winnende of gelijkmaker scoorde!

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    Daarom zal het ook wel bullshit zijn:+

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Genoeg mensen die dit vinden, echter blijft het altijd een mening.:thumbs:

20. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een lijstje zou moeten maken van controllers zou het er als volgt uitzien, dit is natuurlijk mijn mening na met allen gespeeld te hebben:

-xbox360
    -DS4
    -Xbone
    -DS3

Deel Deze Pagina