Vandaag de hele dag wat rondgelopen op de Gamescom, de tering wat een mensen!
Heb zelf een paar keer Fifa14 gespeeld op zowel de xbox360 als op de xbone, wat een wereld van verschil in gameplay! Als mensen behoefte hebben aan verklaringen hoor ik 't graag!
Daarnaast nog 2 potjes COD: Ghosts gespeeld op de Xbone en een of ander gaar vliegspel op de PS4. Dit alles tussen 10 en 20!!!
De controllers:
XBONE:
Microsoft heeft er in mijn ogen alles aan gedaan om de controller te verpesten, de analoge sticks lijken wel bedekt met schuurpapier, Buttons en Triggers liggen niet lekker in de hand en moeten veel te hard ingedrukt worden voordat ze reageren en de d-pad is er ook minder op geworden, ff een tactiek veranderen op de d-pad gaat niet meer zo makkelijk als op de xbox360, je moet bijna je hand van de controller afhalen om eraan te
komen(enigzins overdreven natuurlijk).
PS4:
De ps4 controller daarentegen heeft me positief verrast, waar ik niet overweg kon met de DS3, ligt de DS4 heerlijk in de handen. De analoge sticks zijn door de inkepingen aanzienlijk verbeterd, door het grovere gedeelte achterop de controller ligt hij een stuk beter in de handen(vooral voor mensen met kleffe handjes tijdens t gamen). Daarnaast voelen de buttons en triggers van de DS4 stukken beter aan dan die van de DS3(waarmee ik persoonlijk niet overweg kan).
Conclusie:
Mijn keuze was door alle geintjes van microsoft al grotendeels op de ps4 gevallen, maar nadat ik vandaag op beide consoles heb gespeeld heeft vooral de controller met voor de volle 100% over de streep getrokken om voor de ps4 te kiezen.
*hoop dat jullie iets hebben aan deze bijdrageKlik om te vergroten...