We hebben vandaag al wat videos geschoten en het is best komisch geworden. Morgen is de eerste video te bekijken. Het heeft in die video weinig met games te maken, maar ja...dit was dan ook de dag van aankomst. op www.3nter.nl moet je anders morgen maar effe kijken. GDC is morgen en verder beetje relaxen en dingen voorbereiden.
Tof! Wij gaan ook filmen, maar ik heb geen flauw benul hoe we onze stemmen het best kunnen opnemen , camera kwaliteit is altijd shit als er veel mensen praten Word trouwens ook gelijk mn eerste keer naar GC en hopelijk is het op de persdag niet zo druk. Had gehoord dat vorig jaar mensen 6 uur zaten te wachten om AC te spelen
Grappig altijd op events, vooral op firstlook. Die nietszeggende, onbekendr sites met "reviews" die dan perskaarten hebben. En dan ga je naar die site zie je last review mass effect 2. True story, first look 2012.
Ik en drie andere van onze crew vertrekken morgenochtend naar Keulen. EA en Sony's persconferentie bijwonen en dan woensdag en donderdag een dag vol afspraken. Kan niet meer wachten om te gaan
Ik ga vrijdag, ik heb een roos in mijn haar, dus als Sasuke of BigKabuto het zielig voor me vinden bij het voetjesvolk op de normale beursvloer, dan weten jullie me te herkennen.
Hahaha, je bent er zeker nog nooit geweest. Even snel die controllers en games proberen. Je bent uren aan het wachten, tenzij je mensen kent waardoor je backstage kunt. Ik ga al jarenlang daarheen, het is daar chaos. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog ga
Ik hoef helemaal niks te spelen. Rondlopen, dom kijken, ondertussen wat 'goodies' en posters meenakken vind ik al leuk genoeg.
True that, ik heb zelden echt een spel daar gespeeld. Je denkt toch niet dat ik 3 uur tussen de zwetende nerds ga staan om 2 minuten een spelletje te kunnen spelen, waar ik al tig filmpjes van heb gezien op het internet? Ik ga voor de worsten, de boothbabes en vrouwelijke PR dames.
weet iemand of er een lijstje is met al de perconferenties die live te kijken zijn via internet of xbox. Ik weet dat er ook een aantal xboxonly uitzendingen komen op de xbox 360. Als je op het dashboard gaat naar gamescom, zie je zo'n kaal mannetje praten over die streams. Volgens mij zijn morgen sony en ea, maar weet geen tijden. Misschien een idee om een soort lijstje te maken zodat niemand iets hoeft te missen.
Ik vraag dit mijzelf ook echt af ja Ik moet zeggen dat het altijd wel erg gezellig is om gewoon rond te lopen, de grote games kun je toch niet spelen maar een Xbox One of PS4 controller moeten we toch wel even kunnen testen. Vaak zijn de wat minder bekende games goed speelbaar hoor, ga gewoon de meest kutte games spelen met die controller. \o/