Oh god, Mario-dude, awesome. Dead Rising 3 was toch ook eerst een game voor huidige gen dacht ik? Snap de hype rond de game echt niet. Ziet er nergens bijzonder uit, franchise was ook nooit echt heel super geweest. Nu is het een exclusive en iedereen hyped de game kapot.
Ja man, die gast is echt fantastisch. En gewoon echt een groot kind, hij kon het gewoon niet laten om soms uit het niets weer effe Mario na te doen. En toen een collega van mij Mario 3D World ging spelen met hem, deed hij de hele tijd de stem van de characters...prachtig figuur. Dead Rising 3 is grafisch ook echt niet baanbrekend, maar mooi issie zeker wel. De game moet het meer van de mogelijkheden, fun en humor hebben. Vind het zelf een top launchgame tot nu toe.
Ik niet in ieder geval want zaterdag was de rij bij BF4 5 uur Sowieso lag mijn prioriteit bij Ghosts en die speelde goed, rest kon me gestolen worden
Ja man. Op de PS4 en ik vond het erg 'more of the same'. Het was een Island map, ben de naam effe kwijt. Maar er was geen sea combat en eigenlijk gewoon meer een soort Domination. Bomen waaiden wel mooi in de wind, maar grafisch vond ik het gewoon serieus net BF3 op PC of zelfs...slik....minder. Wel lekker soepel, maar qua graphics veeeeeeeeel minder dan de SP footage helaas. Speelde verder wel top hoor. Viel wel echt op dat de wachtrij bij BF4 gigantisch minder was dan bij Titanfall bij EA. De pers had duidelijk meer interesse in Titanfall, maar ik begrijp dat ook wel.
Op de pc was het prima. Merkte eigenlijk niet heel veel verschil met BF3. Zoals ik al zei was het op de ps4 lelijk. En super veel aim assist...
Ja echt niet geweldig inderdaad he qua graphics? Iemand naast mij vroeg ook aan de dev daar of de game wel straks gewoon 720p of 1080p is, want hij vond de boel low-res ogen. De dev zei dat dit allemaal goed zou komen, maar toch.....
Yep. Maar hij viel me echt tegen. Dit is een next-gen BF, nou ja..helaas cross-gen en hij is gewoon echt niet vreselijk mooi online. Vind ik sowieso van vele games die ik heb gezien. Bij Black Flag zie je gewoon dat het een opgepoetste PS360 versie is. Bij games als Ryse en Destiny echter....daar zie je zieke graphics.
ik vind dit raar want sommige games zien er subliem uit op de next gens, Om deep down maar even als voorbeeld te nemen. Vind het raar dat ze dan bf 4 niet eens op mid kunnen zetten en echt op low moeten zetten terwijl een 7 year old console bf 3 wel heel mooi weergeeft. En heb ook al meerdere malen gehoord dat bf 4 maar een beetje mooier is als bf4 dus dat maakt alles nog vreemder.
Naja, Er zijn vast nog wel games bijv killzone shadowfall ziet er beter uit dan bf4 natuurlijk kan ik hier nog niet echt een oordeel over geven. Maar alles wat ik op youtube heb gezien...
Destiny en infamous second son zouden voor mij alsnog redenen zijn, om volgend jaar een Console aan te schaffen, want van die games ben ik qua footage het meest onder de indruk. In een interview op gamersyde gaf een marketing guy van Bungie aan dat ze op 4 platforms werken, PS3, 360, Xbox one en PS4, dus het zou zonde zijn als ze niet ook met een PC versie komen, maar zou een goed excuus zijn om een console in huis te halen. Ik hou niet zo van shooters, maar de game elementen die destiny lijkt te hebben met die geweldige setting lijken me erg tof. Verder hoop ik dat mayb naughty dog of santa monica snel met toffe aankondigingen komen. Gaat nog tijdje duren, maar ben benieuwd op GT7 vs FM6 op de nieuwe consoles . Verder ligt mijn game smaak meer bij de RPGs en die speel ik liefst op een PC.
Daar spelen natuurlijk veel factoren mee. KZ is first party en komt alleen op de next gen. Heeft kleinere mappen vergeleken met BF en minder spelers. Daarnaast loopt BF op 60fps en KZ nog niet?