Ik wilde laatst kaarten kopen voor Gamescom, toen waren ze helaas uitverkocht. Nu kan je volgens mij nog wel aan de deur kaarten kopen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Er zijn volgens mij alleen nog van die middagkaartjes. Die VIP die wij hebben kosten schijnbaar 1000. Aardig gek!
En groot gelijk heb je. Gamescom is geen pretje meer. Je spreekt niet meer van een leuk dagje weg en games checken/kijken. Het is een fucking mierennest, waar je achterlijk lang mag wachten om 20 minuutjes hooguit een game te kunnen spelen, of alleen te kunnen bekijken. Games die je over een paar maandjes toch zult spelen al.
De normale kaarten kosten nu al 95euro weet nog steeds niet of we kunnen dus gaat een duur grapje worden... Als iemand kaarten voor zondag over heeft hoor ik het graag.
Op andere fora en sites speculeren ze nu over een backwards compatiblity aankondiging. http://www.gamepur.com/news/15760-m...atibility-xbox-one-official-announcement.html
Dit zijn al die games uit dat plaatje...Scalebound beelden zou tof zijn. •Scalebound •Halo: The Master Chief Collection •The original Xbox logo •ID@Xbox logo •Dragon Age: Inquisition •Fable Legends •The Witcher III: Wild Hunt (The “III” is an upside down “W”) •Evolved •Sunset Overdrive •Call of Duty: Advanced Warfare •Ori and the Blind Forest •Quantum Break •FIFA 15 •Far Cry 4
"Hype dit, hype dat." Wat is er hype aan een plaatje waar ze Xbox @ Gamescom schrijven met wat Xbox games..?
Kom op, slowchatten doen we in de XBW chat Maar ik verwacht helemaal niks dinsdag, dus als er wat tofs komt, des te beter.
Quantum Break zou sowieso uitpakken geloof ik. Ik hoop daarnaast meer info over Fable en de eerste gameplay van Scalebound. Natuurlijk zal er een nieuw mapje laten zien worden van Halo. Crackdown en Gears of War is denk ik te vroeg, terwijl ik hier stiekem toch wel op hoop.