Hmm wat ik nu met Major Nelson zie, ziet er toch wel een stuk beter uit maar ik ga geen remakes spelen van games die ik al gespeeld heb
Het zou ze moeten triggeren, het nieuws was uiteraard Tomb Raider, de rest was naar mijn mening niet echt interessant.
this explains nothing! Als ze nou gezegd hadden.. 'Wij krijgen geld van MS en zo concurreren we alleen indirect in dat tijdvak met Uncharted en cashen we het geld van de PS gamers wel een jaartje later' dan had ik er nog wat van begrepen
Gast van Videogamer. Dit zegt Geoff. "Geoff Keighley @geoffkeighley · 1m Spoke to many people here at Xbox press conference on Tomb Raider. Official line is that the game is "exclusive on Xbox for holiday 2015.""
Ben benieuwd naar EA Misschien Battlefront? Kidding. Ben nieuwsgierig naar de nieuwe FIFA. FIFA 14 was leuk, maar erg matig op de One. 2 tegen 1 ontbrak en nog een stel andere, leuke, spelmogelijkheden. FIFA 15 ziet eruit als (weer) een stapje omhoog. Een stap de juiste richting in. Heel benieuwd naar hoe de game eruit ziet en speelt.
Wanneer kunnen we eigenlijk de demo verwachten van Fifa 15? Duurt niet meer heel lang totdat de game uit komt.
Vast niet , dat hele 'exclusive Holiday 2015' spreekt toch boekdelen Ik snap het wel van CD. Op deze manier gaat MS een big deal maken van Tomb Raider waar CD van profiteert in de X1 sales. Daarnaast zit er vast nog een leuke zak geld aan vast. En ze ontlopen de rechstreekse concurrentie met Uncharted 4. Ze komen ongetwijfeld een half jaartje later gewoon met een GOTY versie voor de PS4
square enix en sony hadden toch ruzie tijdje terug misschien ook wel en reden dat die en exclusive wordt