Slechte voorbereiding en communicatie. VIP-kaarten waren er niet en moesten nog geregeld worden bij aankomst wat van onze tijd afging. Niet alle stands wisten van het VIP gebeuren af. Maar het ergste was het eten! Mja, fok it... het was wel vet om mee te maken. Ik hoop alleen wel dat er dit jaar meer goodies voor je zijn. Ook dat viel tegen, haha!
Ja, god zeg. Chauffeur wist niet waar ie heen moest. De 2 jongens die de leiding hadden, moesten eerst nog even bellen en vragen naar de VIP tickets. Oftewel, een half uurtje wachten. Het personeel bij de stands van Xbox hadden nog nooit een Fast Pass gezien. Dus ook dat moest nog even nagevraagd worden. En inderdaad, het eten... Gelukkig hadden we zelf wat mee. Al met al een hele leuke dag gehad daar hoor. Absoluut. Maar de zaken waren niet op orde.
Tja, echt ook. Die van MS was ook maar een rare snuiter... en nooit de foto's ontvangen. Lullen als brugman, zaken regelen my ass!
Ik ga alleen naar de press briefing en later op de avond de nieuwe games spelen, als de beurs open is voor publiek op woensdag ga ik niet, dit is alleen op de dinsdag dus ik hoop dat alles goed gaat.
Jup! Maar weer zo'n dingetje... we mochten ook naar de speciale press hal/rooms kwam ik later achter. Wederom niks over gemeld.
Jammer dat Sony dit dan weer skipt, het is toch altijd wel leuk om iedere keer de vergelijking te maken wie de beste show heeft. Al zal Microsoft wel een top show neerzetten.
Ik ga dit jaar voor de vierde keer. Dit jaar gaan we 2 dagen en overnachten we een nacht in een hotel. Als je erheen gaat met de verwachting veel toffe titels te spelen dan gaat het tegenvallen. Ga je erheen om leuk rond te kijken, wat kleine titels te spelen en misschien 1 of 2 grote games, dan ga je het wel tof vinden. Ik ga vooral veel bier drinken en worsten eten terwijl ik kijk naar alle vreemde vogels die voorbij komen.
Haha, ik heb nog steeds spijt dat ik geen worst heb genomen ipv van zo'n platte gehaktbal wat een hamburger zou zijn!
Fallout 4 Xbox One exclusive confirmed! I kid i kid! Ben genieuwd naar Scalebound en vooral wtf het nou eigenlijk is, maar ook hoe Crackdown eruit ziet. Bedoel je die Monica Poepielucht(Populuch ofzo) van MS Nederland?