QB, SB en FM6 spreken mij het meeste aan. Vooral QB en SB, omdat die toch iets nieuws brengen wat ik nog niet gezien heb deze gen.
Wanneer kwam die Bioshock achtige game eigenlijk? Scalebound en Quantum Break kunnen verder ook echt vette games worden. Fallout 4 gaat sowieso al vet worden. De rest was echt slaapverwekkend voor mij edit: misschien DS3 though
Prima show, alles was tof op Forza en Fifa na En! Een nieuwe Halo Wars! Daarnaast zag Quantum Break er baas uit.
Scalebound is mijn favoriete game van de show, echt gaaf zeg. Prima show, eigenlijk beter dan hun E3 show denk ik zelf. EA om 18:00 toch?
Deze gen weet ik niet en is niet zo dat er compleet een nieuw wiel wordt uitgevonden door die games. Maar zijn beide wel games die lekker los staan van de dertien in een dozijn en games die prima passen in de library van de Xbox. Vooral Scalebound is een prima aanwinst.
Microsoft is gewoon hardstikke goed bezig met game content dit jaar en volgend jaar: Rare Replay Gears: UE FM6 Rise of the Tomb Raider Halo 5 Gigantic (boeiend? geen idee nog) 2016: Quantum Break Crackdown Halo Wars 2 Scalebound
Ja echt heel frappant dat die game voor Spring 2016 staat en we 0,0 gameplay hebben gezien. Ik geloof er niets van.
Damn Microsoft begon sterk daarna zakte ze in met toch weer TV, indie's en mulitplatform en het einde was weer oke..
Quantum Break was erg goed! Scalebound zag er verdomd goed uit, echt een verrassing! en Crackdown 3 vond ik maar meh.
Gigantic wordt een MOBA maar weer zo'n 1 met een twist, wie weet gaat het een hele toffe game worden de eerste beelden zien er na mijn mening veel belovend uit: Gratis om te spelen, de karakters moet je ''vrijspelen'' of kun je met echte cash kopen. (zoals bijna elke moba)
Heb zelf niet veel met MOBA maar deze kan best tof worden idd. Oh en Sea of Thieves van Rare staat ook gepland voor volgend jaar.