Nieuwe fable is wel leuk voor de fans. Fable zal wel weer geweldige mooie wereld met aardig verhaal zijn met erg simpele gameplay. Iig dat is altijd mijn gevoel bij de vorige games geweest. "For what is adventure without danger" nou precies dat omschrijft fable imho. Qua spelwereld en design vond ik met name fable 2 echt super, alleen jammer genoeg was het ook steeds kort en erg simpel. Misschien hebben doen ze het dit keer wel beter.
Jammer, had echt serieus op een blast verwacht van Xbox, een echte game waar mensen zoiets hadden van damn! beetje Gears of War toen der tijd waar ik van onder de indruk was.
Het is dus eigenlijk dungeonland meets Fable als ik dat zo lees. Zeker met smartglass kan dat erg tof worden, ben benieuwd of we ook gameplay krijgen te zien de komende dagen.
Is dit een nieuwe trailer? Komt Rare nou nog met een echte game of wat? En wat was die grote game-aankondiging van Microsoft dan? Die exclusive? Fighter Within?? :{
1 November hoop ik. Het zou ze sieren als ze ook op deze uitspraak terugkomen en toch eerder lanceren dan November.
Ik krijg die ticket shop voor de GC niet geopend. heeft iemand daar ook problemem mee? https://shop.koelnmesse.de/kmesse/kmisa/b2c/index.jsp?language=en&exhibitionIntName=M20130480