Cuphead is de enige game dat mij echt aanspreekt van camp Xbox. Ziet er tof uit Oh, dus ook beschikbaar op steam. Nicee
This is the most powerfull console and you need a design to show it off. Nee bitch je moet games hebben die dat showen!
Prima show. Wat updates over de 4k patches. Super om te horen dat Quantum Break er een krijgt. Ook super dat je patches kan downloadeen voor de Xbox One X voor release scheelt een stuk op release dag. PUBG dit jaar is ook mooi.
Heb 'm ook nog maar op Bol.com gereserveerd. Morgenvroeg maar even naar de Mediamarkt bellen om te vragen of mijn pre-order daar (vanmiddag geplaatst) automatisch een Project Scorpio Edition is.
Ik hou het wel bij Amazon.de, mijn vertrouwen bij Bol.com is totaal weg met dit soort dingen (en je moet het blijkbaar direct betalen).
Ik had er al een x besteld staan en ik dacht in eerste instantie dat die niet omgezet was naar een scorpio maar dat was wel zo.
Jurassic World Evolution van de makers van onder andere Planet Coaster! Je eigen Jurassic Park bouwen! Siked.
Ik blijf erbij dat Microsoft zich onsterfelijk had kunnen maken door de XBOX One X voor 399,- aan te bieden. 499,- vind ik behoorlijk duur voor een console die niet als "main development" gebruikt gaat worden.