ik had het daarom niet over jou wouter...Iedereen reageert hier alsof het het einde van de wereld is, dat iemand je favo console niet goed vindt...
Hahaaghhagagagagagagaga Ik weet het niet zeker maar volgensmij is die rookstar niet ech echt. Het is verschrikkelijk makkelijk om te zeggen dat je iemand bent op deze site. Ik kan een orthodontistische pyromaan zijn of een hersen chirurg
GameSen is een van de grootste (laten we het houden op top 2 ) games websites van Nederland, altijd vrij professioneel, maar als ze dan allemaal massaal de Xbox afkraken is dat vrij vreemd.. en natuurlijk zou ik ook niet blij over ze zijn als ze zoiets doen met de NGC launch en dan zeggen : Hij heeft een lelijke paarse kleur, hij is lelijk..
ik zou het niet leuk vinden maar iedereen natuurlijk zijn eigen mening. Zeg ik toch ook niet dat de Xbox een veel te groot log ding is met een te groot uitgevallen controller die op niks trekt? Ow, wacht, dat deed ik wel I'm baack
Je moet me niet zo serieus nemen...Zij hebben hun eigen mening, is dat erg? Als ik zeg: Xbox sucks. Gaan jullie dan ook helemaal aangedaan zijn? Jullie vinden de Xbox rulen, dan is dat zo en als iemand anders dat niet vind, dan is dat hun probleem. Niet?
ik heb de xbox nu een dag in huis en heb gister de hele avond pgr gespeeld de controller is idd groot maar ligt fijn in de hand en ik vind de xbox helemaal niet groot hij ziet er wel dope uit wel jammer dat ie niet in het zilver leverbaar is
Ik neem jou niet serieus, ik neem niemand serieus. Als ik al iemand neem doe ik dat met een glimlach op mijn gezicht Anyways, ik schreef"wrom?" op jou "I'm back" weejjewel.
Wouter ik leer jou engels. (ben kwart engels jajaaaa)het was there in plaats van their typfoutje you little....