Ik ben de onechtelijke dochter van twee software giganten met lelijke nerdsmoelen (jij dan van twee lelijke japannners whahah )
Misschien een beetje een late reactie, maar ik las deze post nu pas. Anyway, wat ik daar lees wat die knulletjes over de Xbox te zeggen hebben klinkt erg gefrustreerd en voornamelijk gebaseerd op geruchten die de ronde doen onder mensen die zo'n ding nog nooit gebruikt hebben. Misschien hadden ze eventjes moeten wachten met hun uitspraken. Erg onprofessioneel. Ja, of het zijn gewoon PS2 of Nintendo fans. Wat de laatste groep betreft, ik wist niet dat ze zo jong al websites konden maken.
Laatst RSC weer ns gespeeld (hadden ze negatieve review over) ben het wel grootendeels met ze eens over RSC, niet over de Xbox zelf want dan kan het wel hun mening zijn, als ze professionele gamesredacteuren zijn (en dan schijnen ze te zijn, maarja, als ze dat zijn wat zijn wij dan? Wij zijndan de uber-top?) horen ze gewoon met normale argumenten te komen, of ze zijn bang voor de Xbox.
Ik werk dus voor zowel gamesen en xboxworld en ik kan iedereen hier garanderen dat gamesen niet negatief tegenover de xbox staat. De community aldaar bestaat echter wel uit heel erg veel nintendo en sony fans. Dit heeft een aantal redenen, maar de belangrijkste is toch wel zo'n beetje dat GameSen zich enorm op Japan orrienteerd (reden is dat in Japan gamen een grotere business is dan muziek of film, zoals dat in amerika/europa het geval is => GS's mission statement is dan ook om games en alles wat daarom heen hangt tot de grootste entertainment sector van nederland te maken. een heel idealistische doelstelling dus, maar wel een waar ik het in ieder geval 100% mee eens ben). Nintendo en Sony zijn natuurlijk Japans en xbox is dit niet, dus logisch dat xbox minder bij gamesen past dan ps2 of cube. Dit maakt de sfeer op gamesen nogal anti-xbox. Ik ben door Niels 't Hooft benaderd om het gehele xbox gebeuren op gamesen te gaan coordineren. Concrete plannen zijn er nog niet, maar er wordt over nagedacht. Het is in ieder geval zo dat GameSen NIET anti-xbox is. De xbox past gewoon niet echt bij GameSen, maar er wordt dus aan gewerkt om dit te veranderen.
Voor info blijven de mensen toch wel hierheen komen. Offtopic: Heej Ron, hondje? Ik heb ouwe muts van 11 jaar, nog steeds prachtige hond. Pitjes en Steffies roelen!
Als de Xbox niet bij ze past, moeten ook geen dingen schrijven over de Xbox en het lekker bij de Sony en Nintendo houden. Ze hadden wat jij net zei ook op kunnen schrijven in plaats van op een simpele manier afkraken. Maarja, misschien mag jij daarom ook het Xbox gedeelte doen. Kijk, ik ben gewend om iets groots in m'n handen te hebben, dus de Xbox controller voelt wel vertrouwd. Maar met die kleine Nintendo en Sony dingetjes weet ik me geen raad!