1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop in Belgie voor Beretta

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 3 jun 2003.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    je vergeet het pijltje ---> vergrijzing----->nederland komt vanzelf weer uit depressie-----> mensen nodig voor banen------>het boeit ze niet of je een strafblad hebt.

2. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat maakt wel uit. onderschat de gevolgen niet.
    jou maakt t mischein weinig uit. maar wel een vette waarschuwing voor ieder ander die t niet weet.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Echt leuk van kinderen van 16 die denken dat ze weten hoe het werkt.. nou niet dus. Je kunt het echt vergeten dan hoor maar goed je moet het helemaal zelf weten, maar je bent wel stom (zo denk je er over een paar jaar ook over) als je toekomst weggooit omdat je zonodig een pistooltje voor je xbox-je moet hebben..

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    *zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
    Als jullie echt zo graag een Beretta willen rij er dan zelf om naar Belgie of Duitsland, de grenzen zijn open he, ze gaan je heus niet controleren als je met je auto de grens oversteekt
    (anders breng ik ze naar Nederland, als je niet te ver van de grens woont, voor een prijsje uiteraard:cool: )

En als je niet in Duitsland of Belgie raakt, koop dan een madcatz, die vind ik persoonlijk cooler dan de Beretta, zeker als je hem zwart spuit

5. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Gameshop in Belgie voor Beretta

Een echte natuurlijk!

Nee, natuurlijk een gun voor op je xbox, duh.

6. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    duhhh alsof je echt zo zwaar de lul bent als je zoon ding importeerd.... ik denk dat je hem hooguit kwijt bent en idd een waarschuwing krijgt...

Deel Deze Pagina