Lol om half 1. Welke gek gaat daar nou naar kijken...En het is al maanden geleden opgenomen dus krijg je ook nog is oude sh*t tezien. Ok er waren toen ook toch competitie, maar dan nog....
Hoop dat ze zo een slot doen op hun server was net naar een LAN Party van me school Call of Duty United Offensive geweldig
Haha zat gister toevallig te zappen, zie ik daar far cry op tmf. Zag ik die ouwe feyenoorder van een Marsie en nog een paar bekenden. Flikkert die verbinding eruit!!! NBen toen maar Matrix PON gaan spelen.
Nu is alles goed.... ze hebben gister voor het eerst ingesteld een slot van 8 spelers en dat werkt goed
Ik had de plaats van iemand anders gekregen die niet kon. Eerst had ik vervoer, maar toen moesten mijn ouders weer ergens anders heen .
Ik vind dit progamma te stom voor woorden,waarom zou ik op tv willen kijken hoe iemand anders staat te gamen?En al helemaal niet met ''Spacekees''.Persoonlijk denk ik van die mensen die in die lobby willen zitten dat het aandachtvragers zijn. Hun zogenaamde 15 minuts of fame.Het is natuurlijk wel leuk en spannend als ze je uitnodigen, Maar persoonlijk zou ik me er niet voor opgeven (hoe de F*ck het in dit geval gaat)
Komt omdat die lui daar te slecht voor zijn haha! Gister ff die presentator zien spelen.. wat een sukkel! Egt waar
Die spacekees is inderdaad niet een van de slimste heeft alleen maar grote praatjes omdat ie zich heel wat voelt nu hij dat "presenteert" maar ja hij moet wat he!
ze zouden gewoon iemand moeten neer zetten met verstand van games..Boris,JJ,Skate van mij part.In een van de eerste aflevering begon hij van:Ja het ziet er goed uit,ik krijg volgende week een xbox en dan zal je zien dat ik volgende week bij de pro's hoor.TMF is niet echt lekker bezig.Spacekees mag van mij in hel verschijnen met een jerrycan bezine en lucifer....