1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop Pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rikkel, 28 sep 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond THAW! :)
     
  2. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk je in dit programma de games eigenlijk vanuit helicopterview? Of volg je telkens een 'speler' in de studio? Ik bedoel, spelers volgen is wel ok, maar helicopter zou wel tof zijn... Klinkt stom, maar ik las dat bungie medewerking had verleend, dus misschien hebben zij wel een gameviewer ofzo...

    Verder jammer dat halo2 niet meer komt...blijft leuk om naar te kijken. De andere games zijn ook best ok...maar hebben mijn interesse niet echt..

    Enne...het gaat er bij het posten van berichten naast de inhoud ook om hoe de ontvanger het 'leest'. Die msn slang leest wat moeilijker...terwijl het je 3 extra seconden kost om een gewone volzin te schrijven.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tegen wie heb je het in hemelsnaam? (ik doel op de laatste zin)
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    jij denk met je breezer afkorting }:]
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Breezer? THAW is gewoon Tony Hawk American Wasteland! :{
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik had het niet tegen jou hoor :D. Ik doel op onderstaande reactie van een ander. De zgn. ''Inhoud" van zijn melding werd mij niet bepaald duidelijk. Daarnaast maakt het reet uit of je HBO doet of niet, en kan elke pipo 'studeren' en een HBO-opleiding afronden. Wat je er mee doet is belangrijker. Het 'geen zin hebben' om berichten te typen die door anderen worden begrepen is tekenend!

     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Go Dikkie!_0/
     
  8. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, vanavond is echt trieste noobs, een doed van rond de 40 die een playstation thuis heeft staan, ook nog een andere die scheel kijkt en geen eens een game kan aanmaken in Burnout Revenge :eek:
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb meerdere keren gekeken, moet toch echt zeggen dat de meeste mensen die daar komen om te spelen niet zoveel voorstellen...
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, altijd als ik het zie spelen ze tony hawk...en dat ziet er op de bus redelijk suf uit imo....
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze week spelen ze Burnout Revenge, gister was de eerste dag, duurde maar 5 minuten voordat ze een game hadden opgestart, volgens mij waren die doeds meer spacekees fanboys, die gast kon ze schele ogen niet van 'm afhouden, teh komisch :9
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    he net niet gezien gister. eergisteren vond ik het wel tof toen ze dat skatebord weg zouden geven aan degene die de hoogste score had.
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm zag wel een skateboard staan maar denk dat ik in slaap was gevallen voordat ze 'm weg wilde doen, ze speelde wel aardig goed, beter dan gister :9
     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Heya...flippie...kom je binnenkort weer even halo2 spelen? :)

    Ik vond het vorig jaar met halo2 vele malen leuker...toen stond dat geouwehoer tenminste niet zo centraal..
     
  15. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja was zeker wat beter, was toen ook in de studio geweest.
    Speelde toen nog op me oude gamertag, dat was Dark Martini :)
     
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker wijf man gisteren in de studio :'-( , en ze was ook nog de beste van de klas met wiskunde.
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja mooi, zou haar echt wel op me schoot willen, lucky doed daar in studio :+
    Mja ze had gewoon een acht voor wiskunde, vette stuut of niet dan :9
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    yo, misschien volgende week, ben erg druk met ons huis, we gaan zaterdag verhuizen en we hebben geen internet meer thuis, als het goed is heb ik maandag mijn nieuwe internetverbinding.
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb het gister gezien en wat is dat triest daaro joh, niet normaal et gaat nergens over en die presentator kan volgens mij zelf nieteens een controller knap in zen handen houden...

    maar ok ok op tv te komen terwijl je thuis aan het gamen ben is wel weer tof..:)
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Die shadowman is ook niet een van de slimste...
    Volgens mij iedereen die kijkt denkt/weet nu zeker dat die mod, aangezien die de "expert" is, lekkere illegale shit daarzo :9
    Dan zegt die ook dat Halo 2 (Bungie) hem haat, goh dat heb je als je een modder bent |:-
     

Deel Deze Pagina