Tja deze kerel die er naast zat, kwam ook amper aan het woord en liet meneertje marketing alleen maar door kakelen, waarschijnlijk had Spacekees nog wel in gegrepen en gewoon online gaan racen. Maar deze man wist dus helemaal niks en meneertje marketing had dus zelf de touwtjes in hand, hij voelde zich dan ook wel erg goed dat hij won met 1 player...
Wel toevallig dat Spacecees én Skate beiden vast zaten in het verkeer én dat ze zo snel een vervanger hebben kunnen regelen die een verhaaltje uit z'n hoofd heeft geleerd Ik denk dat het zo gepland was En TMF verdient aan dat verhaaltje van die man een aardig zakcentje. En je kan ze niks verwijten want TMF = mainstream en commercieel. En dat publiek is helemaal niet boeiend. Ik begrijp niet waarom die gast er zo'n punt van maakte. Ik denk dat niemand let op de reacties van de toeschouwers.
waaarneer kwam dit edit:laat maar ik weet het al half 10 komt er nog een herhaling van *) edit 2: bullit was me net iets voor
wel grappig dat die ene sukkel vraagt aan die marketing gozer of er ook regen en sneeuw in pgr3 zit hoor die gozer nee gelukkig niet en gelijk ander onderwerp ik ging helemaal stuk :d
Ik heb ook gekeken. Die gozer was echt zeer triest. Ik vind het ook wel heel toevalig dat skate en space beide vast zaten in het verkeer.. maar dat is nog wel te begrijpen. Maar ik kan me voorstellen dat als skate er had gezeten in plaats van die racekees dat skate kommetaar had geleverd (dus ik dacht ff tussendoor laten we ff friend invite sturen net als 100 andere nederlanders )
Gelukkig herhalen jullie jezelf niet zo 12x Edit: En om deze post toch nog wat inhoud te geven,kijk even op pag. 14 van deze threat daar kunt u mijn uitgebreide mening van spacekees lezen.
Phoe, godzijdank heb ik de aflevering gemist. Had uberhaubt toch al niet gekeken, ben wel klaar met dat Gameshop "Pro". Vond dat programma wat ze een paar jaar geleden hadden op TMF veel leuker. Renee presenteerde dat en toen gingen ze gewoon singleplayer spelen. Kon je gewoon meekijken hoe iemand het deed met spellen zoals SSX en Command & Conquer. Toen draaide het tenminste nog om gamen, nu is het veel te commercieel
die reetkever zei ook van:'' je kan nu op xbox live je eigen tegenstanders kiezen, je voert medium in en kunnen alleen medium tegenstanders joinen" zit die lul gewoon tegen de computer te racen ook vroeg die andre gozer: 'gaan we nu even op xbox life? zie die : okay, gaat ie weer tegen de computer!!! echt een rasnicht
Volgens mij heeft de gemiddelde vrouw meer verstand van games dan de huidige figuren die de presentatie doen.
meestal op vrijdag rond de klok van 21.00 uur of iets later. Weet niet of het nu nog elke week is maar volgens mij niet, deze keer was meer om PGR3 te laten zien(en om reclame te maken).
wel lache, iedereen ging invites sturen naar dat nieuwe account. volgens mij was jij degene die vlak achter mij kwam bullettime
haha tja is altijd wel grappig om je gamertag 20 seconden nadat je er eentje gestuurd hebt op tv te zien he... en ik wou gewoon dat die reetkever kwam alleen hij kwam maar niet...
elke laatste vrijdag van de maand na gamekings is er een gamshop pro, en in de maand november elke dag om 00:00 uur.