1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop Pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rikkel, 28 sep 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja deze kerel die er naast zat, kwam ook amper aan het woord en liet meneertje marketing alleen maar door kakelen, waarschijnlijk had Spacekees nog wel in gegrepen en gewoon online gaan racen. Maar deze man wist dus helemaal niks en meneertje marketing had dus zelf de touwtjes in hand, hij voelde zich dan ook wel erg goed dat hij won met 1 player...
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel toevallig dat Spacecees én Skate beiden vast zaten in het verkeer én dat ze zo snel een vervanger hebben kunnen regelen die een verhaaltje uit z'n hoofd heeft geleerd [​IMG]

    Ik denk dat het zo gepland was :+ En TMF verdient aan dat verhaaltje van die man een aardig zakcentje. En je kan ze niks verwijten want TMF = mainstream en commercieel.

    En dat publiek is helemaal niet boeiend. Ik begrijp niet waarom die gast er zo'n punt van maakte. Ik denk dat niemand let op de reacties van de toeschouwers.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het helaas gemist
    khad graag het gestuntel gezien :+
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    waaarneer kwam dit :eek:

    edit:laat maar ik weet het al :+ half 10

    komt er nog een herhaling van *):+

    edit 2: bullit was me net iets voor:+
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    21.30 begon het spectakel en om 22.30 eindigde het feestje van de marketing...
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn god, de langste reclame ooit.
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je mooi gezegd _O_ vat gelijk samen hoe gameshop pro deze keer was...
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dat die ene sukkel vraagt aan die marketing gozer
    of er ook regen en sneeuw in pgr3 zit
    hoor die gozer nee gelukkig niet en gelijk ander onderwerp
    ik ging helemaal stuk :d
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook gekeken. Die gozer was echt zeer triest. Ik vind het ook wel heel toevalig dat skate en space beide vast zaten in het verkeer.. maar dat is nog wel te begrijpen. Maar ik kan me voorstellen dat als skate er had gezeten in plaats van die racekees dat skate kommetaar had geleverd :9 (dus ik dacht ff tussendoor laten we ff friend invite sturen net als 100 andere nederlanders :9)
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Gelukkig herhalen jullie jezelf niet zo 12x :+

    Edit: En om deze post toch nog wat inhoud te geven,kijk even op pag. 14 van deze threat daar kunt u mijn uitgebreide mening van spacekees lezen.

    8)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Phoe, godzijdank heb ik de aflevering gemist. Had uberhaubt toch al niet gekeken, ben wel klaar met dat Gameshop "Pro". Vond dat programma wat ze een paar jaar geleden hadden op TMF veel leuker. Renee presenteerde dat en toen gingen ze gewoon singleplayer spelen. Kon je gewoon meekijken hoe iemand het deed met spellen zoals SSX en Command & Conquer. Toen draaide het tenminste nog om gamen, nu is het veel te commercieel
     
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    die reetkever zei ook van:'' je kan nu op xbox live je eigen tegenstanders kiezen, je voert medium in en kunnen alleen medium tegenstanders joinen"
    zit die lul gewoon tegen de computer te racen

    ook vroeg die andre gozer: 'gaan we nu even op xbox life? zie die : okay, gaat ie weer tegen de computer!!! echt een rasnicht
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft de gemiddelde vrouw meer verstand van games dan de huidige figuren die de presentatie doen.
     
  14. Nord1n

    Nord1n Guest

    Wanneer is het op tv, tijd en dag etc?
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal op vrijdag rond de klok van 21.00 uur of iets later. Weet niet of het nu nog elke week is maar volgens mij niet, deze keer was meer om PGR3 te laten zien(en om reclame te maken).
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wel lache, iedereen ging invites sturen naar dat nieuwe account. volgens mij was jij degene die vlak achter mij kwam bullettime :cool:
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :cool: tja is altijd wel grappig om je gamertag 20 seconden nadat je er eentje gestuurd hebt op tv te zien he... en ik wou gewoon dat die reetkever kwam alleen hij kwam maar niet...
     
  18. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    elke laatste vrijdag van de maand na gamekings is er een gamshop pro, en in de maand november elke dag om 00:00 uur.
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen wel kijken vanavond he! Kunnen we eindelijk eens de Xboxworld baas zien. :eek: :p
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die nog niet gezien dan ;)?
     

Deel Deze Pagina