Wat was het weer een fantastische aflevering. Vooral het moment dat Mirik een Xbox-doos op z'n hoofd zette.
Whahaha....die Mirik.....Serieus...ff die skate wegbeuken en wat gratis reclame maken....wat een mafkees !
Als die Boris zo zat te drammen naast mij, had ik hem niet zoals Mirik de controller in handen gedrukt, maar had ik die controller tussen zijn tanden geparkeerd.. Ik dacht altijd dat ie wel relaxed was die Boris, maar wat een irritant kereltje zeg. Bejeweledn00b
soms is het een beetje jammer dat die mensen van gamekings te commerciƩel gericht zijn vooral skate . maarja gelukkig bestaan er nog dit soort programma's
Nog? dit soort programma's komen juist steeds vaker Die skate is idd te commercieel: 'Jongens, zullen we het even hebben over hoe goed xbox live is'.. Echt hoor Maar Mirik, twas tof dat je dr was!
Hahahah, cool dat julie gekeken hebben, je wilt niet weten hoe chaotisch zo'n aflevering in zijn werk gaat. Was toch wel humor!
heb je alweer een smoesje he je deed het wel goed hoor op tv. Vond wel 100x beter dan de vorige keer vooral omdat die lui van de PU er ook bij zaten en Spacekees niet is komen opdagen.
Over die Spacekees hoor ik niet zo veel goeds inderdaad. Ja, die jongens van Game Kings zijn hardstikke aardig en leuk!