1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop Pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rikkel, 28 sep 2005.

  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja was wel irritant die messages *wijst naar KingFreAk*
    Niet alleen voor de kijkers maar ook voor de mensen die spelen, volgens mij kan KingFreAk ook wel iets van 200 spam feedback berichten ontvangen aangezien er niet echt veel in stond :9
    Iedergeval ondanks die messages en gebler van koters die aandacht wouden was het wel leuk om even met lady Kobold en Boris gespeeld te hebben.
    Voor dat ik gezeik krijg, heb misschien dan wel wat luider gepraat maar dat was omdat ze me vraag/antwoord anders niet hoorden.
     
  2. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0


    mot wel zegge da gullie kent overdrijven zeg komt iemand zn naam langs op tv (paar keer) en tis gelijk crisis hier :confused: TMF heeft nou uitgevonden da ze die meldinge uit kunnen zette dus dit was eenmalig (hoewel het bij HALO2 ook veel gebeurde). oke je zag mn naam vaak 5 keer ofzo maar ik had zwaar concurrentie; ik weet zeker dat ik mn naam niet als vaakste zag + al had ik nix gestuurd dan had et niets uitgemaakt want dan zag je de namen van de andere 75 gamers die messages zaten te sturen....
    et war alleen irritant voor de gasten die in de studio zaten te gamen dus plz stel je nie zo aan.


    maar et maakt nie uit noem mij irritant, noem ik jullie verwend kleinzerig en zwaar arrogant

    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
    /Mod uitlokkerij is nergens voor nodig en deze hele discussie leidt tot niets. ga et is hebben over andere dingen dan de al dan niet overmatige aanwezigheid van kingfreak z'n messages.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2006
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal een iets anders aankaarten...
    alto1 zijn messages....... :9 nee ff serieus, vond het best leuk om te zien maar goed dat ze die msg's nu hebben uitgezet (vooral voor volgende keer), weet iemand trouwens wanneer de volgende game die gespeeld word bekend word gemaakt, kan ik gaan oefenene O-)
     
  4. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    http://www.nti.nl/NTInternet/Cursussen/Talen/Nederlandse taal foutloos schrijven en spreken.htm
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
  7. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
  8. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    tis een forum ik schrijf nie naar de koningin
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    niks van aantrekken KingFreAk hij is gewoon jaloers dat hij niet zovaak op tv is geweest :+ _0/
    /Mod OK.. vanaf NU praten we weer alleen over Gameshop Pro, dus NIET over die messages en wie er al dan niet jaloers is. :mad: - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2006
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon invite to private chat doen en dan steeds page gamer }:] hoef je alleen maar één knop in te drukken ^^
     
  11. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    lmao _O_ ja idd :) je weet et he; beroemdheid komt met een prijs :+ :9
    kmaak weer lekker veel vrienden op het forum :D
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dr was laatst zo'n programma op tv.. gameshop pro ofzo heette het, maar ik kan er geen thread van vinden op t forum. Ja deze misschien, die heeft wel dezelfde naam, maar er wordt de hele tijd over een KingFreak ofzo geluld, maar daar ging het programma niet over. Het ging erover dat Mirik in de studio over Xbox Live aan het gamen was. Goh wat was dat een leuk programma..
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    AANGEZIEN IK GEEN NIEUWE THREAD WIL MAKEN, - Dinsdag- 25 April gamekings om 9 uur naar mijn idee, check anders de reclame op tmf.
    VET DOPE!
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga zeker kijken. Vond het eerst altijd wel chill.
    Eerst Gamekings en dan Cowboy Bebop :)
    Maar weet niet hoe het nu precies zit. Gamekings duurt nu toch een uur geloof ik??
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja vanavond van 21.00 uur tot 22.00 uur, maar goed er zal wel weer veel geluld worden....
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Geill! Ga zeker kijken hier :D
     

Deel Deze Pagina