vorig jaar was het echt leuk met burnout 3 toen zat er ook een goede vriend van mij (lionhard).. toen lieten ze gamers en die gasten van summerbase spelen, dat was wel vet..
is het dus vanavond van 24:00 tot 01:00 ? zal is een kijkje nemen heb het vorig jaar wel gzien, toen zag ik heel vaak NFSU2 dacht ik.
Hoop dat ze volgende keer wel de lobby refreshen want elke keer dezelfde mensen in de game is ook niet leuk. ook mogen ze hun friendlist updaten want dadelijk zit die weer vol en kan niemand anders mee doen.
dat word weer vaak friendlist chekke of er plaats is en als je gekicked bent ook weer snel kijken ik heb met burnout3 4des gestaan was eerste potje khoop ook dat ze beter geregeld hebbe met games eerst zat ik 2 uur van te voren in een game en dan zeggen ze dat ze door netwerk problemen een nieuwe game maken daar kom je natuurlijk niet meer in ach ja het was wel grappig
ik lach me egt kapot als hij dat niet wint wereldkampioen en dan nie kunne winnen zal hij wel weer de schuld geven aan 50hz
Is het in ieder geval nog een beetje leuk om naar te kijken. Niet van die kneuzen die niet kunnen gamen zoals met Forza Motorsport. Ik wil ook wel meedoen, maar ik zal er waarschijnlijk wel niet bijkomen
Nee je moet een friendrequest sturen na tmf live 1 en/of tmf live 2. ze spelen gewoon custom games als het goed is. maar wat wordt er nou precies in november gespeeld?? weet iemand dit
dat staat als het goed is op de site van gameking/tmf Tadaa!! /edit: ow kut ik zie nou dat er bij games TBA staat... wat betekent TBA?
we wonen in nederland maar tegenwoordig is engels meer in he. TBA= To be announced = Word nog aangekondicht Maar deden ze vorig jaar ook de hele maand november iedere dag? kan me niet herineren is wel top!