Yep, iedere dag. Eerst was er Burnout 3, toen Fifa 2005, toen Halo 2 en als laatst Need for Speed Underground 2.
MOrgen komt King tuur zijn kunsten showen met Halo2 en ik ga zeker kijken,wie gaat het tegen hem opnemen!!??
Je weet het nooit,ik ga het zeker kijken en ik ga ook goed opletten of ik bekende namen zie van het forum.Hhahahaha ik hoop dat er een paar gasten zijn van gamekings dan kunen we misschien zien hoe ze worden gekilled!
Ik neem hem vanavond op ... met mijn media center ... ik kan het normaal gesproken nooit kijken, omdat ik vrijdags andere verplichtingen heb
is dat ook limburgs? om ze hem? ach, de kans dat je er tussen komt is toch zo klein en ik vind het veel grappiger om dan al die mensen dan op tv te zien
Ik was er nog even in Wel stom dat er elke keer maar 3 mensen mee konden doen, want TMF en 2 van bungie (Frankie & nog 1) zaten er al in, dus er konden er maar 3 bij. Dus iedereen zat invites te sturen om in beeld te komen bij de messages. Frankie zei helaas niks over Halo 3, toen we het vroegen in de lobby , hij was helemaal stil opeens. Fifa 06 is trouwens volgende keer met Onirocket, dus dat wordt ook weer lekker druk