1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop Pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rikkel, 28 sep 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    kick ben benieuwd
    ben redelijk goed in fifa
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    fuck dubbelpost
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was op zich wel grappig. Ze laten lordteddybeer wel spelen, met alle respect, en dan b00ten ze bijvoorbeeld cpl kamachi. Een beetje zwak hoor. Met kamachi erbij kun je nog een leuk duel verwachten.
     
  4. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wou nog wel een keer met 8 kills verschil van Dutch DON Elite
     
  5. Towel

    Towel Guest

  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    hij speelde echt super matig joh, en hij zij voor de gezeligheid, maar ik weet niet of ik dat geloof
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom zou je hem niet geloven :{ :confused:

    Volgens mij heeft hij al genoeg bewezen op het WK...
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij was trouwens ook nog een beeld, zat je tuur weer lastig te vallen met een invite oid :+. Verder vond ik het wel een grappig programma, gewoon relaxt, niet overdreven. Spacekees is natuurlijk wel een n00b in gamen, maar alles beter dan die andere presentatoren (muv Skate natuurlijk). En verder heeft king tuur helemaal gelijk: Als ik moet praten onder het gamen bak ik er helemaal niks van.

    Jammer trouwens dat Bungie niks/weinig had gezegd.
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Twas lastig bijhouden met single SMG, maar verder is het ook lastig voor tuur natuurlijk omdat hij tegelijkertijd tegen die gasten moet lullen en als je het gezien hebt....geloof me die houden echt hun mond niet. Overigens waren die Frankie (buninja03/07) er ook, die gasten waren wel aardig. Ik vroeg nog wat dingen aan em zoals: what do you think about this host? Frankie zei: Well it's quite laggy for us. Zei ik: Aaah no prob, u can steal the host man. Verder hoorde ik nog van niels dat tuur nog vroeg hoe het ging met me, hoorde ik niet, dus zeg ik bij deze dat het goed gaat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En je moet natuurlijk niet vergeten dat iedereen op tuur wil he. Maar hij zat daar volgens mij gewoon een beetje voor de gezelligheid.

    Heb trouwens maar een klein stukje gezien. Het potje in beavercreek. Met Nightmare ofzo. Zat me dood te ergeren aan zo'n kutkleuter daar. Deed vreselijk iritant. Zapte maar weer gauw verder.
     
  11. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    agh ja

    hmm zat gister ook in de game van gameshop pro
    was wel lache potje 3e en een potje 1e geworde:p
    was wel vette pret heb trouwens nog nooit zo veel friendrequests gehad in 1 minuut tering zeg.
    maar wrm gaan we m nou allemaal trouwens lope verdedige dat snap ik niet hij heb 1 potje verlore meer nie lekker boeiend
    maar dan word er gelijk weer naar excuses ervoor gezocht dat vind ik dan beetje jammer zkr als je daarna gelijk word gekickt zonder eerst wat te zeggen.
    Maarja t was wel vette pret:9
     
  12. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was zeker bang voor ze, dus koos die mij maar uit :p
    Had hem nog wel dat potje het meest gekilled van iedereen *)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zeker goed is King tuur,hij moest eerst even opwarmen maar daarna liep alles gesmeerd!
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    IDD, ik vroeg ze wat over halo3 en ze zeiden niksss.
     
  15. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das lekker moeilijk fox het eerste potje dat ie verloor
    was tegen mij
    en ik werd meteen gekicked t zelfde met alle andere redelijkk goede was t gelijk kicken dan wordt t wel erg makkelijk :confused:
    dus...
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb je gisteravond nog zien spelen :). Je was toch nog bijna op de 2de plek beland, je kwam 1 tekort dat ik. *Jammer van je Suicide ;)

    Maar twas wel leuk om tezien...
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Duude, met allemaal spelers van jouwn niveau is het te makkelijk voor king tuur, daar ligthet niet aan. Ze wilden gewoon divers aantal noobspeler laten spelen, dus ga je maar niet goed voelen ofzo:+
     
  18. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuur zat na de uitzending nog in de auto bij spacekees op weg naar tilburg, 013.. daar moest spacekees nog optreden..
    Wij belde tuur ff op.. neemt die spacekees op:

    Jooww spacekees, de shit,, joow. (en nog allemaal kreten die ik niet kon verstaan) wij lagen helemaal dubbel.. echt supergrappig die kerel jonge.. :D
     
  19. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel handig dat ze hun xbox nog laten aanstaan |:-
    TMF Live 1 zit nu al 12 uur in het menu.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat is inderdaad een beetje dom.

    Maare hij gooit in elk gangetje waar hij loopt granaten dat is best 'raar' ik bedoel ga gewoon iedereen te lijf met een gun of niet?

    Ook vind ik wel dat je een 'pussy' bent om met een zwaard te gaan dan heb je gewoon de meeste kills.

    Zelf speel ik niet online omdat ik geen creditcard heb|:- Dus een potje spelen kon niet maar anders had ik het zeker weten gedaan :+
     

Deel Deze Pagina