1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameshop Pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rikkel, 28 sep 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Granaten zijn tacktisch... en iedereen te lijf gaan met een gun is niet slim. Bovendien was het een SMG start dus kun je niet echt veel uithalen. Je moet wel slim spelen. Wel raar waarom ze geen BR start hadden gedaan.

    Wie geeft daar om? Iedereen gebruikt het zwaard als hij de kans krijgt. Het zwaard ligt er niet voor niets. In matchmaking ga je ook niet rekening houden met anderen. In een toernooi ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    hmmm maybe doet hij dat omdat hij dan die kill nog 1 knal hoeft te geven??!!
    Of ga jij als een rambo iedereen te lijf met een gun terwijl je met een granaat z'n shield eraf blaast???
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 20:30 uur kreeg ik wel een invite. TMF Live waren nog aan het testen enzow, maar toen Tuur de controller kreeg waren ze ineens weg. Heb toen ff Ajax gekeken en Gamekings, maar om 21:30 uur zat hun lobby al vol. Heb toen maar mn Xbox uitgezet, kom je toch niet meer bij. Heb het dus maar gewoon op tv gekeken. In het 3e potje ofzow werd die Tuur flink ingemaakt met zn 4e plek. Campen kan hij ook als de beste zag ik. Natuurlijk is hij best goed, maar ik had nu niet het idee naar de beste Halo 2 speler te kijken. En Skate en Spacekees zaten voornamelijk met elkaar te lullen en een "pro" als Tuur moet daar toch geen last van hebben.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. ze waren ook de hele tijd vragen aan hem aan het stellen en hij kreeg elke 5 sec een invite, dan kan ik me wel voorstellen dat je je niet goed kan concentreren. Bovendien kijkt iedereen naar hem...
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur speelde ook niet goed. Maar voor iemand die halo 2 na de WCG nooit meer heeft aangeraakt deed hij het best goed. Zeker aangezien hij nog continu tegen die gasten aan moest lullen. Maar SMG spawn was best zwak.
     
  6. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    heej nicos da sloeg nergens op want ik zat er ook in en ik kreeg ook om de 5 sec een partyinvite da had iedereen da 4e potje had ik trouwens gewonne waar hij 4e werd maar hij zeg dan ook nie goe potje ofzo wee je je wint en je wordt meteen gekickt damn hoe zuur
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Maybe minder gamen en meer naar school gaan. Nederlands volgen.
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Tja...pad kwiet en alleen nog maar msnslang kunnen lullen, daar gaat het naartoe. Niemand is meer bereid normaal te typen. Over twee jaar lees ik waarschijnlijk breezer-businessplannen door......
     
  9. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0

    jonge je moe je echt nie zo mongool doen ik doe hbo ito da je ben ik heb alleen geen zin om perfecte zinnetjes te gaan type nerd
    dus loop nie zo te janke t gaat om de inhoud
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een groot verschil tussen iets zeggen en het daadwerkelijk doen. Die gozer speelt genoeg Halo 2. En het ligt er ook maar aan hoe je iets interpreteerd. Voor sommige is 4 uur per dag gamen niet veel. Ik doe er een week over om aan 4 uur te komen. Ik hoorde Tuur ook zeggen dat hij "niet zo vaak" speelt. Maar hoeveel is niet zo vaak?? Dat is voor iedereen weer anders
     
  11. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat stond daar eigenlijk voor xbox 360? volgens mij geen debug.
     
  12. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dat vind ik ook klets
    ik speelde veel halo 2
    soms de hele dag
    en dan kom je 's morgens tegen team brabant(clan waar Tuur in zat/zit)
    en 's middags en 's avonds. dus dan moet hij ook niet gaan zeggen dat je maar 2 uur ofzo per dag gamed. het maakt niet uit dat hij het doet maar zeg het dan gewoon.
    khad ook het idee dat de betere gamers niet in de game mochten
    maar zal wel aan mij liggen.
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over nu. En nu speelt hij nooit meer halo 2. Bij gameshop pro heeft hij halo 2 weer voor het eerst gespeeld na de WCG. En toen halo 2 net uit was speelde hij best veel ja, maar paar maanden daarna ook niet meer. Hij is zelfs een tijd gestopt.
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand van jullie wel eens gehoord van bungie.net? 9/17/2005 11:16 AM is het laatste potje geweest, en dag ervoor ff met splitscreen op stilstaand poppetje. Wat doen jullie toch allemaal wijs, je weet er niks van dus ben gewoon stil en probeer het zelf beter te doen ipv die energie te verspillen aan jaloersige kritiek.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    kheb ut zlef jammer genoeg niet gezien..en kon dus ook niet meedoen
    maar als ik dit zo hoor dan was tuur dus best triest bezig...
    ik zou jou alle noobs kicken en alleen met goede spelen ook zou ik met batle rifle beginne:p
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    kheb ut zlef jammer genoeg niet gezien..en kon dus ook niet meedoen
    maar als ik dit zo hoor dan was tuur dus best triest bezig...
    ik zou jou alle noobs kicken en alleen met goede spelen ook zou ik met batle rifle beginne:p
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waarom allemaal zo negatief over die gast

    Hij is gewoon goed!
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Dude, tuurlijk is hij wel goed, maar de meeste vinden het gewoon jammer dat ze hun niet hebben laten joinen aangezien ze dan toch dik boven king tuur zouden staan. Vriend van mij heeft meegedaan en stond dik eerste met 25kills en 4dood en liet daarmee oa. Basebal Pim en I PsYcHoKiD I ver achter zich.
    Maar het draaide in dit programma niet om skills ofzo, het ging eigenlijk om niks. Wij zagen hoe king tuur zat te blunderen:+ tegen slechte spelers. Zou inderdaad leuker zijn als ze echt de pro's mee lieten doen op tv, dan zou king tuur ook echt serieuser spelen en ongestoord. Dit was puur entertainment, meer zou het ook niet worden met dit programma.
     
  19. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zit wel te zeiken over King Tuur dat ie slecht was op tv enzovoort.
    Maar als je er zelf zit kan je je ook niet goed spelen met twee van die gasten naast je.
    En volgens mij speelde hij nog eens niet sireus. Iedereen zit hem af te kraken omdat ze jaloers zijn. Echt triest jonge, alleen maar omdat hij beter dan je is moet je een gelijk afkraken. Wees blij dat het een Nederlander is en in zoveel verschillende games de beste van de wereld is.
     
  20. Towel

    Towel Guest


    Nou dat is weer wat overdreven, maar wij weten ook wel dat hij meester is in rumble pit, maar het gaat om het feit dat het veel leuker zou worden als de pros mee mochten doen. En hij speelde idd niet serieus maar wat ik al zei, het hele programma is neit serieus bedoeld.
     

Deel Deze Pagina