ik ga morgen ook maar ff proberen.. ik kan wel wat oefening gebruiken met fifa zaterdag namelijk FIWC in groningen... gaat daar nog iemand heen??
hopen dat ze ook nog een keertje hao2 gaan spelen en dan weer met zestien man net als vorig jaar, dan is er misschien iets meer kans om mee te spelen.
tword pas een mooie voetbal avond als psv verliest kvin alleen dat je bij fifa de club waar je voor bent moet zijn ik kan je nou al op een briefje geven dat 1/2 ac milaan of manchester united kiezen
real madrid... altijd maar ik verlies toch van franc dus kies ik misschien wel Feyenoord.. later van de week meer kans om te winnen
Ga vanavond ook kijken, kan morgen lekker uitslapen Kan ik ff kijken of er nog xbox world members mogen spelen
Ben benieuwd wanneer ze erachter komen dat SSX niet online kan moet toch wel een foutje zijn van TMF. Ze zullen denk wel een keer Burnout Revenge doen
was gelijk 1e wedstrijd op tmf tegen frank. Ik won 0-1 door een goal van schreuder. De rest had een verlenging nodig of verloor was tof morgen weer
Frank gaf een masterclass verliezen. Zelfs bij het 4e potje had die strafschoppen nodig om te winnen terwijl zn tegenstander echt beroerd was. Ook al is het niet echt makkelijk als die Spacekees je iedere 5 seconden een vraag stelt
Die spacekees is echt irritant man, ik kan me voorstellen dat je je niet goed kunt concentreren met de hele tijd dat gelul aan je kop.
Hij zit daar natuurlijk wel voor. Spacekees deed voor de rest wel normaal, in tegenstelling als Skate erbij zit. Maar ik vind het wel raar dat hij het programma mag presenteren. Hij heeft maar bitter weinig verstand van gamen en hij weet al helemaal niks over voetbal. Hij vraagt wel veel, maar dat is lang niet zo irritant als die clips tussendoor
ik vind hem irri omdat hij er zoveel tussendoor lult en in die tijd dat ze een clip draaien kunnen ze makkelijk een game doen dus waarom die fuckin' clips.